דף הבית » רק אצלנו » מה היית עושה? עונה 1 פרק 1
מה היית עושה? עונה 1 פרק 1

מה היית עושה? עונה 1 פרק 1

מבוא למה הייתם עושים?

מה היית עושה? היא תוכנית פופולרית של ABC שמשודרת מאז 2008. התוכנית מתארחת על ידי ג'ון קווינונס וכוללת תרחישים של מצלמה נסתרת שנועדו לבחון את התגובות של אנשים לדילמות אתיות שונות. התוכנית זכתה לשבחים על יכולתה להעלות נושאים חשובים כמו גזענות, הומופוביה ובריונות.

סקירה כללית של עונה 1 פרק 1

הפרק הראשון של מה היית עושה? שודר ב-28 בפברואר 2008. הפרק כלל שלושה תרחישים שנועדו לבחון את תגובותיהם של אנשים לדילמות אתיות שונות. התרחישים כללו אב שמטיל את משמעת בנו בצורה קשה מדי, בעל מסעדה שמפלה לקוח, ונערה מתבגרת שהופעלה עליה לחץ לקיים יחסי מין.

תרחיש 1: אבא ממשמע את בנו בצורה קשה מדי

התרחיש הראשון הציג אב שמטיל את משמעת בנו בצורה קשה מדי בגן ציבורי. האב עקץ את בנו והשתמש בכוח פיזי כדי לגרום לו לציית. התרחיש נועד לבחון את תגובותיהם של אנשים להורה שנקט צעדים משמעתיים רחוק מדי.

תרחיש 2: בעל מסעדה מפלה את הלקוח

התרחיש השני הציג בעל מסעדה שמפלה לקוח. הלקוח היה הומו והבעלים סירב לשרת אותו. התרחיש נועד לבחון את תגובותיהם של אנשים לאפליה על רקע נטייה מינית.

תרחיש 3: נערה מתבגרת נלחצת לקיים יחסי מין

התרחיש השלישי הציג נערה מתבגרת שהופעלה עליה לחץ לקיים יחסי מין. החבר שלה וחבריו לחצו על הילדה לעשות משהו שהיא לא רצתה לעשות. התרחיש נועד לבחון את התגובות של אנשים ללחץ חברתי וכפייה מינית.

סיכום

הפרק הראשון של מה היית עושה? הציג שלושה תרחישים שנועדו לבדוק את תגובותיהם של אנשים לדילמות אתיות שונות. התרחישים כללו אב שמטיל משמעת קשה מדי על בנו, בעל מסעדה המפלה לקוח, ונערה מתבגרת שנלחצתה לקיים יחסי מין. התוכנית זכתה לשבחים על יכולתה להעלות נושאים חשובים כמו גזענות, הומופוביה ובריונות. כדי לצפות בפרק, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן