דף הבית » יותר » מה היה חזק יותר מגוקו בדרגון בול זי?
2023-05-10 09:38:00+02:00

מה היה חזק יותר מגוקו בדרגון בול זי?

מבוא

סדרת האנימה Dragon Ball Z היא קלאסיקה אהובה על מעריצים רבים ברחבי העולם. זה עוקב אחר הרפתקאותיהם של גוקו, הגיבור הראשי, וחבריו כשהם נלחמים נגד אויבים חזקים. גוקו הוא לוחם חזק, אבל יש כמה דמויות שאפילו חזקות ממנו. במאמר זה, נחקור כמה מהדמויות שהיו חזקות יותר מגוקו בסדרת Dragon Ball Z.

הדמויות שהיו חזקות יותר מגוקו

1. תא

תא היה האנטגוניסט העיקרי של סאגת התא. הוא נוצר על ידי ד"ר גרו, מדען מטורף, ותוכנן להיות הישות האולטימטיבית. Cell הצליח לקלוט דמויות אחרות כדי להגביר את כוחו, ובסופו של דבר הצליח לקלוט את אנדרואיד 17 ואנדרואיד 18 כדי להפוך ל- Perfect Cell. בשלב זה, הוא היה חזק יותר מגוקו והצליח להביס אותו בקרב.

2. פריזה

פריזה הייתה האנטגוניסט הראשי של סאגת נאמק. הוא היה אדון חייזרים רב עוצמה שכבש כוכבי לכת רבים. פריזה הצליחה להפוך לצורות מרובות, שכל אחת מהן הייתה חזקה יותר מהקודמת. הצורה הסופית שלו הייתה כל כך חזקה שהיא הצליחה להביס את גוקו בקרב.

3. מג'ין בו

מג'ין בו היה האנטגוניסט הראשי של סאגת מג'ין בו. הוא היה יצור מרושע עתיק שהיה אטום במשך מאות שנים. מג'ין בו הצליח לקלוט דמויות אחרות כדי להגביר את כוחו, ובסופו של דבר הפך חזק מספיק כדי להביס את גוקו בקרב.

4. בירוס

בירוס היה האנטגוניסט העיקרי של סאגת קרב האלים. הוא היה אל הרס רב עוצמה שהוטל עליו לשמור על איזון ביקום. Beerus הצליחה להביס את גוקו בקרב, ואף הצליחה להשמיד כוכב לכת בהתקפה אחת.

סיכום

גוקו הוא לוחם חזק, אבל יש כמה דמויות שאפילו חזקות ממנו. Cell, Frieza, Majin Buu, Beerus, כולם הצליחו להביס את גוקו בקרב, והיו חזקים מספיק כדי לאיים על היקום.

שולחן

אופי סָגָה רמת כוח
תָא סאגת תא עדיף על גוקו
פריזה נאמק סאגה עדיף על גוקו
מג'ין בו מאג'ין בו סאגה עדיף על גוקו
בירוס סאגת קרב האלים עדיף על גוקו

סיכום

גוקו הוא לוחם חזק, אבל יש כמה דמויות שאפילו חזקות ממנו. Cell, Frieza, Majin Buu, Beerus, כולם הצליחו להביס את גוקו בקרב, והיו חזקים מספיק כדי לאיים על היקום. כדי ללמוד עוד על הדמויות האלה, בדוק את סדרת האנימה של Dragon Ball Z.

שאלות נפוצות

ש: כמה עולה לצפות בדרגון בול זי?

א:

עלות הצפייה בדרגון בול זי משתנה בהתאם למקום מגוריכם. בישראל עולה בסביבות ה-60 ₪ לחודש לצפות בסדרה בשירותי סטרימינג כמו נטפליקס.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן