דף הבית » יותר » מה גדול יותר: ליטר או מיליליטר?
2023-05-18 04:04:00+02:00

מה גדול יותר: ליטר או מיליליטר?

מה זה ליטר?

ליטר הוא יחידת נפח במערכת המטרית, השווה לדצימטר מעוקב אחד. ליטר שווה ל-1,000 סנטימטר מעוקב, או 1,000 מיליליטר. בארצות הברית, הליטר משמש בדרך כלל למדידת נוזלים, ואילו באירופה משתמשים בו למדידת נוזלים וסחורות יבשות. בארצות הברית, הליטר מכונה לעתים קרובות "קוורט", שהוא המקבילה לליטר.

מה זה מיליליטר?

מיליליטר הוא יחידת נפח במערכת המטרית, השווה לסנטימטר מעוקב אחד. זה גם שווה לאלף ליטר. מיליליטר משמש לעתים קרובות למדידת כמויות קטנות של נוזל, כגון טיפת מים או כפית נוזל.

מה ההבדל בין ליטר למיליליטר?

ההבדל העיקרי בין ליטר למיליליטר הוא הגודל. ליטר הוא יחידת נפח השווה לדצימטר מעוקב אחד, בעוד מיליליטר הוא יחידת נפח השווה לסנטימטר מעוקב אחד. המשמעות היא שליטר גדול בהרבה ממיליליטר; ליטר גדול פי 1,000 ממיליליטר.

כמה מיליליטר יש בליטר?

יש 1,000 מיליליטר בליטר. זה אומר שאם יש לך ליטר אחד של נוזל, זה שווה ל-1,000 מיליליטר. הסיבה לכך היא שליטר שווה ל-1,000 סנטימטר מעוקב, וכל סנטימטר מעוקב שווה למיליליטר אחד.

מה המחיר של ליטר?

מחיר ליטר משתנה בהתאם לסוג הנוזל הנרכש. לדוגמא, ליטר מים בישראל עולה בדרך כלל בסביבות 4.50 ₪. ליטר בנזין בישראל עולה בדרך כלל בסביבות 8.50 ש"ח.

מה המחיר של מיליליטר?

מחירו של מיליליטר משתנה בהתאם לסוג הנוזל הנרכש. לדוגמה, מיליליטר מים בישראל עולה בדרך כלל פחות משקל אחד. מיליליטר בנזין בישראל עולה בדרך כלל בסביבות 0.0850 ש"ח.

תשובות ושאלות

מה זה ליטר?

ליטר הוא יחידת נפח במערכת המטרית, השווה לדצימטר מעוקב אחד.

מה זה מיליליטר?

מיליליטר הוא יחידת נפח במערכת המטרית, השווה לסנטימטר מעוקב אחד.

מה ההבדל בין ליטר למיליליטר?

ההבדל העיקרי בין ליטר למיליליטר הוא הגודל. ליטר הוא יחידת נפח השווה לדצימטר מעוקב אחד, בעוד מיליליטר הוא יחידת נפח השווה לסנטימטר מעוקב אחד.

כמה מיליליטר יש בליטר?

יש 1,000 מיליליטר בליטר.

מה המחיר של ליטר?

מחיר ליטר משתנה בהתאם לסוג הנוזל הנרכש.

מה המחיר של מיליליטר?

מחירו של מיליליטר משתנה בהתאם לסוג הנוזל הנרכש.

סיכום

ליטר ומיליליטר הם שניהם יחידות נפח במערכת המטרית. ליטר שווה לדצימטר מעוקב אחד ואילו מיליליטר שווה לסנטימטר מעוקב אחד. המשמעות היא שליטר גדול בהרבה ממיליליטר; ליטר גדול פי 1,000 ממיליליטר. יש 1,000 מיליליטר בליטר. המחיר של ליטר ומיליטר משתנה בהתאם לסוג הנוזל הנרכש. למידע נוסף על ההבדל בין ליטר למיליליטר, צפה בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן