דף הבית » רק אצלנו » מה אתה עושה כשהשפתיים שלך יבשות?

מה אתה עושה כשהשפתיים שלך יבשות?

מה אתה עושה כשהשפתיים שלך יבשות?

מה גורם ליובש שפתיים?

יובש בשפתיים יכול להיגרם ממגוון גורמים, כולל מזג אוויר, התייבשות ותרופות מסוימות. מזג אוויר קר ויבש עלול לגרום לעור על השפתיים להתייבש וסדוק. התייבשות עלולה לגרום גם לשפתיים יבשות, וכך גם תרופות מסוימות, כמו אלו המשמשות לטיפול באקנה או דיכאון.

כיצד למנוע יובש בשפתיים

הדרך הטובה ביותר למנוע יובש בשפתיים היא לשמור על לחות השפתיים. שתו הרבה מים לאורך היום והשתמשו במזור שפתיים עם SPF כדי להגן על השפתיים שלכם מפני השמש. אם אתה הולך להיות בחוץ לפרק זמן ממושך, חבוש כובע או צעיף כדי להגן על השפתיים שלך מפני הרוח והקור.

העניקי לחות לשפתייך

שימוש במזור שפתיים או קרם לחות יכול לעזור לשמור על לחות השפתיים ולמנוע מהן להתייבש וסדוקות. חפשו מזור לשפתיים או קרם לחות המכילים מרכיבים טבעיים כמו שעוות דבורים, חמאת שיאה או שמן קוקוס. מרכיבים אלה יעזרו לשמור על לחות השפתיים שלך ולהגן עליהן מפני פגעי מזג האוויר.

הימנע מלקק את השפתיים שלך

זה אולי מפתה ללקק את השפתיים כשהן מרגישות יבשות, אבל זה יכול למעשה להחמיר את הבעיה. ללקק את השפתיים שלך יכול להסיר את השמנים הטבעיים שעוזרים לשמור עליהם לחות, ולהשאיר אותם אפילו יותר יבשים.

כיצד לטפל בשפתיים יבשות

אם השפתיים שלך כבר יבשות וסדוקות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להן להחלים.

פילינג את השפתיים שלך

פילינג של השפתיים שלך יכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולחשוף שפתיים רכות וחלקות יותר. אתה יכול להשתמש בשפשוף שפתיים או במברשת שיניים רכה כדי לקלף בעדינות את השפתיים שלך.

השתמש במסכת שפתיים לחות

שימוש במסכת לחות לשפתיים יכול לעזור להחזיר את הלחות לשפתיים שלך ולגרום להן להרגיש רכות וחלקות יותר. חפשו מסיכת שפתיים המכילה מרכיבים טבעיים כמו דבש, אבוקדו או אלוורה.

השתמש במכשיר אדים

אם אתה גר באקלים יבש, שימוש במכשיר אדים בבית שלך יכול לעזור לשמור על לחות השפתיים שלך. הלחות באוויר תעזור לשמור על השפתיים שלך מלהיות יבשות וסדוקות.

דעה אישית

שפתיים יבשות יכולות להיות לא נוחות ואפילו כואבות. הקדשת הזמן למניעה ולטפל בשפתיים יבשות חשובה לשמירה על בריאות השפתיים ולחות. אני תמיד מקפידה להחזיק בארנק שפתון עם SPF ולהשתמש במכשיר אדים בביתי במהלך חודשי החורף. אני גם אוהב להשתמש במסכת לחות לשפתיים פעם בשבוע כדי לשמור על השפתיים שלי רכות וחלקות. אם אתה מחפש עוד טיפים וטריקים כיצד לשמור על לחות השפתיים שלך, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

טיפים לשמירה על לחות השפתיים

  • שתו הרבה מים במהלך היום.
  • השתמשי בשפתון עם SPF כדי להגן על השפתיים שלך מפני השמש.
  • חבשו כובע או צעיף כדי להגן על השפתיים מפני הרוח והקור.
  • השתמשי במזור שפתיים או בקרם לחות עם מרכיבים טבעיים.
  • הימנע מלקק את השפתיים.
  • פילינג את השפתיים שלך עם קרצוף שפתיים או מברשת שיניים רכה.
  • השתמש במסכת לחות לשפתיים פעם בשבוע.
  • השתמש במכשיר אדים בביתך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן