דף הבית » יותר » מה אתה עושה כשגבר מתקשר יותר מדי?
2023-06-28 20:36:00+02:00

מה אתה עושה כשגבר מתקשר יותר מדי?

מה זה יותר מדי מגע?

בכל הנוגע לתקשורת, לכל אחד יש את הגבולות וההעדפות שלו. מה שאדם אחד מחשיב ליותר מדי מגע עשוי להתאים בדיוק לאחר. עם זאת, אם אתה מרגיש שאתה מקבל יותר מדי שיחות, הודעות טקסט או מיילים מגבר, חשוב לקחת צעד אחורה ולהעריך את המצב.

איך להתמודד עם יותר מדי מגע

כשאתה מרגיש שמישהו קורא לך יותר מדי, זה יכול להיות מכריע ומתיש. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב היא להיות ישר וישיר. הנה כמה טיפים כיצד לעשות זאת:

1. הגדר גבולות

הצעד הראשון הוא להציב גבולות ולתקשר אותם בצורה ברורה. תן לגבר לדעת באיזו תדירות תרצה ליצור איתך קשר ואיזה סוג תקשורת אתה מרגיש בנוח. אם הוא ממשיך ליצור איתך קשר יותר ממה שאתה מרגיש בנוח איתו, היה תקיף והזכיר לו את הגבולות שלך.

2. בקש מקום

אם הגבר ממשיך להתקשר יותר מדי, חשוב לבקש מקום. תן לו לדעת שאתה צריך קצת זמן לעצמך ושתיצור איתו קשר כשתהיה מוכן. זה ייתן לך את הזמן והמקום שאתה צריך כדי להעריך את המצב ולהחליט מה אתה רוצה לעשות.

3. קח זמן להרהר

קח קצת זמן להרהר על המצב ולהחליט מה אתה רוצה לעשות. האם אתה רוצה להמשיך את הקשר או שאתה רוצה לסיים אותו? האם אתה רוצה לקחת הפסקה או שאתה רוצה לנסות להסתדר? הקדשת זמן למחשבה תעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור עצמך.

כיצד למנוע יותר מדי מגע

הדרך הטובה ביותר למנוע יותר מדי מגע היא להיות ברורה לגבי הגבולות שלך מההתחלה. תן לגבר לדעת איזה סוג של תקשורת אתה מרגיש בנוח ובאיזו תדירות תרצה שייצור איתך קשר. אם הוא ממשיך ליצור איתך קשר יותר ממה שאתה מרגיש בנוח איתו, היה תקיף והזכיר לו את הגבולות שלך. אתה יכול גם להגדיר לעצמך גבולות. לדוגמה, אתה יכול להגביל כמה פעמים תגיב להודעת טקסט או שיחה ביום. אתה יכול גם להגביל כמה זמן תישאר בטלפון או כמה זמן תדבר עם הגבר. הצבת גבולות אלו תעזור לך להישאר בשליטה על המצב.

סיכום

כשגבר מתקשר יותר מדי, זה יכול להיות מכריע ומתייבש. חשוב להיות איתו ישר וישיר ולהציב גבולות. חשוב גם להקדיש זמן להרהר על המצב ולהחליט מה אתה רוצה לעשות. לבסוף, הצבת גבולות לעצמך יכולה לעזור לך להישאר בשליטה על המצב. בעזרת העצות הללו תוכלו להתמודד עם המצב ולשמור על שפיותכם. לטיפים נוספים, עיין בסרטון YouTube זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן