דף הבית » מידע מקצועי » מה אתה עושה הערב בירושלים?
מה אתה עושה הערב בירושלים?

מה אתה עושה הערב בירושלים?

סיור בירושלים

ירושלים היא עיר של יופי והיסטוריה מדהימים. מהחומות העתיקות ועד השווקים ההומים, יש הרבה מה לחקור. בלו את הערב בהתבוננות במראות ובצלילים של העיר המרתקת הזו. בקרו בכותל המערבי, האתר הקדוש ביותר ליהדות, ובכיפת הסלע, אחד מהאתרים האסלאמיים העתיקים והחשובים בעולם. טיילו בין הסמטאות המפותלות של העיר העתיקה ותיהנו מהאווירה התוססת.

לבקר במוזיאון

ירושלים היא ביתם של מספר מוזיאונים ברמה עולמית. בלו את הערב בחקר מוזיאון ישראל, שמכיל אוסף עצום של חפצים מרחבי העולם. לחלופין, בקרו במוזיאון השואה ביד ושם, המוקדש לשימור זיכרון השואה.

חיי לילה בירושלים

ירושלים היא עיר תוססת עם שפע של אפשרויות חיי לילה. בלו את הערב בחקר הברים והמועדונים של העיר. צאו לשוק מחנה יהודה האופנתי ללילה של שתייה וריקודים. לחלופין, בדוק את הברים והפאבים של המושבה הגרמנית. לערב רגוע יותר, בקרו באחד ממועדוני הג'אז של העיר או בברים על הגג.

מוסיקת חיה

ירושלים היא ביתם של סצנת מוזיקה תוססת. בלו את הערב בהאזנה לכמה מהמוזיקה החיה הטובה ביותר של העיר. לכו לצוללת הצהובה ללילה של אינדי ומוזיקה אלטרנטיבית. לחלופין, בקרו ב-Levontin 7 ללילה של ג'אז, בלוז ופולק. לערב מסורתי יותר, בקרו באחד מבתי הכנסת הרבים של העיר ללילה של מוזיקת כליזמרים. לא משנה מה אתם מחפשים, בירושלים יש משהו לכל אחד. בלו את הערב בחקר המראות, הצלילים והטעמים של העיר התוססת הזו. מסיור ועד חיי לילה, בירושלים יש משהו לכל אחד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן