דף הבית » כללי » מה אנשים עושים לפני שהם פותחים שמפניה?
מה אנשים עושים לפני שהם פותחים שמפניה?

מה אנשים עושים לפני שהם פותחים שמפניה?

מתכוננים לפתוח בקבוק שמפניה

שמפניה היא משקה פופולרי לאירועים ולחגיגות מיוחדות. לפני פתיחת בקבוק, יש לנקוט בכמה צעדים כדי להבטיח שהשמפניה מוגשת בצורה נכונה. הנה כמה מהדברים שאנשים עושים לפני שהם פותחים בקבוק שמפניה:

צנן את הבקבוק

הצעד הראשון הוא לצנן את הבקבוק. יש להגיש שמפניה קרה ויש לצנן לפחות שעתיים לפני הפתיחה. הדרך הטובה ביותר לצנן בקבוק שמפניה היא להניח אותו בדלי של קרח ומים למשך כשעה. זה יבטיח שהשמפניה תהיה קרה מספיק לשתייה.

הסר את נייר הכסף וכלוב התיל

השלב הבא הוא להסיר את נייר הכסף וכלוב החוט מהבקבוק. קל להסיר את נייר הכסף, אבל כלוב החוט יכול להיות קשה יותר. כדי להסיר את כלוב החוט, סובב את לולאת החוט בחלק העליון של הבקבוק ולאחר מכן משוך את הכלוב. היזהר לא לנער את הבקבוק בזמן הוצאת הכלוב מכיוון שהדבר עלול לגרום לשמפניה להקציף ולהישפך החוצה.

מניחים מגבת מעל הפקק

לאחר הסרת נייר הכסף וכלוב החוט, השלב הבא הוא להניח מגבת מעל הפקק. זה יעזור למנוע מהפקק לעוף כאשר הבקבוק נפתח. חשוב לוודא שהמגבת מונחת היטב לפני פתיחת הבקבוק.

פתח את הבקבוק

השלב האחרון הוא לפתוח את הבקבוק. כדי לפתוח את הבקבוק, החזק את הבקבוק בזווית של 45 מעלות וסובב את הבקבוק באיטיות תוך החזקת הפקק במקומו עם המגבת. לאחר שחרור הפקק, הוא אמור לקפוץ החוצה בדחיפה עדינה. הקפד לפתוח את הבקבוק הרחק מאנשים וחפצים שבירים מכיוון שהפקק יכול לעוף במפתיע.

לאחר פתיחת הבקבוק, הוא מוכן להגשה. למידע נוסף על שמפניה וכיצד להגיש אותה, בקר בוויקיפדיה .

הגשת שמפניה

  • מוזגים את השמפניה לכוס חליל או שמפניה.
  • מגישים את השמפניה קרה.
  • הקפידו לשפוך את השמפניה לאט כדי למנוע שפיכה.
  • אל תמלא יתר על המידה את הכוס מכיוון שהדבר עלול לגרום לשמפניה להקציף ולהישפך החוצה.
  • מגישים את השמפניה עם קישוט כמו פרוסת תות או תפוז.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן