דף הבית » יותר » מה אני מעדיף יותר?
2023-05-08 19:11:00+02:00

מה אני מעדיף יותר?

מזון

כשזה מגיע לאוכל, אני קצת בררן באוכל. אני מעדיף לאכול יותר מזונות בריאים, כמו פירות וירקות, בשר רזה ודגנים מלאים. אני לא חובב מזון מעובד, ומשתדל להימנע מהם ככל האפשר. אני גם מעדיף לקנות תוצרת מקומית, במידת האפשר, מכיוון שאני יודע שהיא טרייה ומזינה יותר. כשזה מגיע למסעדות, אני מעדיף ללכת למקומות שמגישים חומרי גלם טריים ממקור מקומי. אני גם מעריץ של מאכלים אתניים, כמו מזרח תיכוני, הודי ואסייתי. אני מוצא את סוגי המסעדות האלה יותר מעניינות, טעימות, ולעתים קרובות בריאות יותר ממסעדות מסורתיות יותר.

פירות וירקות

כשזה מגיע לפירות וירקות, אני מעדיף לקנות אורגני, במידת האפשר. אני יודע שתוצרת אורגנית גדלה ללא שימוש בכימיקלים וחומרי הדברה, שעלולים להזיק לבריאותנו. אני גם מעדיף לקנות תוצרת מקומית, כי אני יודע שזה טרי ומזין יותר.

בשר ודגים

כשזה מגיע לבשר ודגים, אני מעדיף לקנות אורגני, דשא ו/או מתוצרת בר-קיימא. אני יודע שסוגי חלבונים אלה טובים יותר לבריאותנו, וטובים יותר לסביבה. אני גם מעדיף לקנות מקומי, כי אני יודע שזה טרי ומזין יותר.

דגנים וקטניות

בכל הנוגע לדגנים וקטניות, אני מעדיף לקנות אורגני, מתי שאפשר. אני יודע שדגנים וקטניות אורגניים נטולי כימיקלים וחומרי הדברה, והם טובים יותר לבריאותנו. אני גם מעדיף לקנות מקומי, כי אני יודע שזה טרי ומזין יותר.

פעילויות

כשזה מגיע לפעילויות, אני מעדיף לבלות בחוץ, מתי שאפשר. אני אוהב לצאת לטיולים וטיולים, לחקור אזורים חדשים ולהתרשם מהיופי של הטבע. אני גם אוהב לצאת לקמפינג, לשחות ולשייט בקיאקים. אני מוצא את הפעילויות האלה כיפיות ומרגיעות כאחד. כשזה מגיע לפעילויות בתוך הבית, אני מעדיף לקרוא ספרים, לצפות בסרטים ולהאזין למוזיקה. אני גם נהנה לשחק משחקי קופסא עם חברים ובני משפחה. פעילויות אלו עוזרות לי להירגע, והן דרך מצוינת לבלות עם האנשים שאכפת לי מהם.

תרגיל

כשזה מגיע לפעילות גופנית, אני מעדיף לעשות פעילויות שאני אוהב. אני אוהב לצאת לטיולים וטיולים, מכיוון שזה מאפשר לי לחקור אזורים חדשים, ולהתרשם מהיופי של הטבע. אני גם נהנה משחייה, רכיבה על אופניים ויוגה. אני מוצא את הפעילויות האלה כיפיות ומרגיעות כאחד.

קניות

כשזה מגיע לקניות, אני מעדיף לקנות מקומי, בכל הזדמנות שאפשר. אני יודע שקניות מקומיות עוזרות לתמוך בעסקים מקומיים, והיא טובה יותר לאיכות הסביבה. אני גם מעדיף לקנות בחנויות שמציעות מחירים הוגנים, ומשתמשות בחומרים ובשיטות בר-קיימא.

לִנְסוֹעַ

כשזה מגיע לטיולים, אני מעדיף לחקור מקומות חדשים, במידת האפשר. אני אוהב ללמוד על תרבויות שונות, ולחוות דברים חדשים ומרגשים. אני גם מעדיף ללון בבתי מלון ובתי הארחה קטנים יותר בבעלות מקומית, מכיוון שאני יודע שזה עוזר לתמוך בכלכלה המקומית.

בידור

כשזה מגיע לבידור, אני מעדיף לצפות בסרטים, לקרוא ספרים ולהאזין למוזיקה. אני גם נהנה לשחק משחקי קופסא עם חברים ובני משפחה. פעילויות אלו עוזרות לי להירגע, והן דרך מצוינת לבלות עם האנשים שאכפת לי מהם.

סרטים

כשזה מגיע לסרטים, אני מעדיף לצפות בסרטים שהם גם משעשעים וגם מעוררי מחשבה. אני אוהב לצפות בסרטים שגורמים לי לחשוב, ומאתגרים אותי לשקול נקודות מבט שונות. אני גם מעדיף לצפות בסרטים שנעשו על ידי יוצרי קולנוע עצמאיים, שכן אני יודע שלסרטים האלה יש הרבה פעמים סיפורים ייחודיים ומעניינים לספר.

ספרים

כשזה מגיע לספרים, אני מעדיף לקרוא ספרים שהם גם משעשעים וגם מלמדים. אני אוהב לקרוא ספרים שגורמים לי לחשוב, ומאתגרים אותי לשקול נקודות מבט שונות. אני גם מעדיף לקרוא ספרים שנכתבו על ידי סופרים מתרבויות שונות, שכן אני יודע שלספרים האלה יש הרבה פעמים סיפורים ייחודיים ומעניינים לספר.

מוּסִיקָה

כשזה מגיע למוזיקה, אני מעדיף להאזין למוזיקה שהיא גם אופטימית וגם מרגיעה. אני אוהב להאזין למוזיקה שגורמת לי להרגיש שמח ומלא אנרגיה, שעוזרת לי להירגע ולהירגע. אני גם מעדיף להאזין למוזיקה שנוצרה על ידי אמנים מקומיים, מכיוון שאני יודע שלעתים קרובות יש לאמנים אלו סיפורים ייחודיים ומעניינים לספר.

הַלבָּשָׁה

כשזה מגיע ללבוש, אני מעדיפה לקנות בגדים נוחים וגם מסוגננים. אני אוהבת לקנות בגדים שעשויים מחומרים טבעיים, כמו כותנה ופשתן, ושעשויים בדרכים אתיות ובקיימות. אני גם מעדיפה לקנות בגדים שמיוצרים על ידי מעצבים מקומיים, שכן אני יודעת שלבגדים האלה יש הרבה פעמים עיצובים ייחודיים ומעניינים.

נעליים

כשזה מגיע לנעליים, אני מעדיפה לקנות נעליים נוחות וגם מסוגננות. אני אוהבת לקנות נעליים שעשויות מחומרים טבעיים, כמו עור וקנבס, ושעשויות בדרכים אתיות ובקיימות. אני גם מעדיפה לקנות נעליים שמיוצרות על ידי מעצבים מקומיים, שכן אני יודעת שלנעליים אלו יש לרוב עיצובים ייחודיים ומעניינים.

אביזרים

כשזה מגיע לאביזרים, אני מעדיפה לקנות אביזרים שהם גם פרקטיים וגם מסוגננים. אני אוהב לקנות אביזרים שעשויים מחומרים טבעיים, כמו עץ ואבן, ושנעשים בדרכים אתיות ובקיימות. אני גם מעדיפה לקנות אביזרים שמיוצרים על ידי מעצבים מקומיים, שכן אני יודעת שלעיתים קרובות יש לאביזרים אלו עיצובים ייחודיים ומעניינים.

תכשיט

בכל הנוגע לתכשיטים, אני מעדיפה לקנות תכשיטים יפים ומשמעותיים כאחד. אני אוהבת לקנות תכשיטים שעשויים מחומרים טבעיים, כמו זהב וכסף, ושעשויים בדרכים אתיות ובקיימות. אני גם מעדיף לקנות תכשיטים שמיוצרים על ידי מעצבים מקומיים, מכיוון שאני יודע שלחלקים האלה יש לרוב עיצובים ייחודיים ומעניינים.

סיכום

כשזה מגיע למה שאני מעדיף יותר, אני מעדיף לקנות מקומי, מתי שאפשר. אני יודע שקנייה מקומית עוזרת לתמוך בעסקים מקומיים, והיא טובה יותר לאיכות הסביבה. אני גם מעדיף לקנות מוצרים אורגניים, מוזנים בעשב ו/או מתוצרת בר קיימא, מכיוון שאני יודע שמוצרים אלו טובים יותר לבריאותנו וטובים יותר לסביבה. אני גם מעדיף לקנות מוצרים שמיוצרים על ידי מעצבים מקומיים, שכן אני יודע שלמוצרים אלו יש לרוב עיצובים ייחודיים ומעניינים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן