דף הבית » יותר » מה אני מבין, כל יום שעובר אני אוהב אותך יותר
2023-05-08 16:24:00+02:00

מה אני מבין, כל יום שעובר אני אוהב אותך יותר

אהבה היא תהליך

אהבה היא לא משהו שקורה בן לילה. זה תהליך שלוקח זמן ומאמץ. הוא גדל לאט, כמו צמח, וצריך לטפח אותו ולדאוג לו. כל יום שעובר, אני אוהב אותך יותר ויותר. ככל שעובר הזמן, אני לומד להכיר אותך טוב יותר, ואני מבין אותך טוב יותר. אני מבין את הדרך שבה אתה חושב, את הדרך שבה אתה מרגיש, ואת הדרך שבה אתה פועל. אני מבין את הצרכים שלך ואת הרצונות שלך, ואני מוכן לעשות כל מה שצריך כדי לוודא שאתה מאושר.

אהבה היא סבלנית וחביבה

אהבה היא סבלנית וחביבה. זה הבנה וסליחה. כאשר אנו מאוהבים, אנו מוכנים להתעלם מהפגמים של האדם האחר ולקבל אותם כפי שהם. אנחנו מוכנים לתת להם את היתרונות של הספק ולתת להם הזדמנות להסביר את עצמם. אנחנו מוכנים להקשיב לצד שלהם בסיפור ולנסות להבין אותם טוב יותר. אנחנו גם מוכנים לתת להם את המרחב שהם צריכים כדי לצמוח וללמוד מהטעויות שלהם.

אהבה היא סלחנית

אהבה היא גם סלחנית. אנחנו מוכנים לסלוח לאדם השני על טעויותיו ולהמשיך הלאה. אנחנו מבינים שאף אחד אינו מושלם ושטעויות הן חלק מהחיים. אנו מוכנים להסתכל מעבר לטעויות ולהתמקד בתכונות הטובות של האדם האחר. אנחנו גם מוכנים לקבל שלאדם האחר עשויה להיות דעה או נקודת מבט אחרת ולהיות מוכן להתפשר.

אהבה היא ללא תנאי

אהבה היא ללא תנאי. אנחנו מוכנים לאהוב את האדם האחר לא משנה מה. אנחנו מוכנים לקבל אותם כמו שהם, גם אם הם לא מושלמים. אנחנו מוכנים לקבל אותם גם אם הם עושים טעויות או עוברים ימים רעים. אנחנו מוכנים לאהוב אותם גם אם הם לא תמיד מסכימים איתנו או מקבלים את אותן החלטות כמונו. אנחנו מוכנים לאהוב אותם גם אם הם לא תמיד אוהבים אותנו בחזרה.

דעה אישית

אהבה זה דבר יפה. זהו קשר מיוחד שנוצר בין שני אנשים שאינו דומה לאף אחד אחר. זה משהו שצריך לטפח ולטפל בו. כל יום שעובר, אני אוהב אותך יותר ויותר. אני אסיר תודה על הזמן שיש לנו ביחד ואני מצפה לעתיד. אני גם אסיר תודה על האהבה וההבנה הבלתי מותנית שאנו חולקים. אני בטוח שהאהבה שלנו תמשיך לגדול ולהעמיק עם כל יום שעובר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן