דף הבית » רק אצלנו » למה לצפות במהלך הביקור הראשון שלך אצל רופאת השיניים

למה לצפות במהלך הביקור הראשון שלך אצל רופאת השיניים

למה לצפות במהלך הביקור הראשון שלך אצל רופאת השיניים

מה להביא לביקור הראשון שלך אצל רופא השיניים

הביקור הראשון שלך אצל רופא השיניים יכול להיות קצת מאיים, אבל זה לא חייב להיות. לדעת למה לצפות ומה להביא יכול לעזור להפוך את החוויה לפחות מלחיצה. הנה מה שאתה צריך להביא לביקור הראשון שלך:

  • כרטיס ביטוח השיניים שלך
  • כל היסטוריה רפואית רלוונטית
  • רשימה של כל התרופות שאתה נוטל כעת
  • כל צילומי רנטגן או רישומים דנטליים אחרים מרופא השיניים הקודם שלך

למה לצפות במהלך הבחינה הראשונה שלך

בהגיעך למרפאת רופא השיניים תתבקשי למלא כמה ניירת. ניירת זו תכלול מידע על ההיסטוריה הרפואית שלך, כל תרופה שאתה נוטל ומידע על ביטוח השיניים שלך. לאחר השלמת הניירת, תועברו לחדר הבדיקה. לאחר מכן רופאת השיניים תבצע בדיקה יסודית של השיניים והחניכיים שלך. בדיקה זו תכלול בדיקה ויזואלית של השיניים והחניכיים שלך, כמו גם צילומי רנטגן ובדיקות אחרות. במהלך הבדיקה, רופאת השיניים תשאל אותך גם שאלות לגבי בריאות השיניים שלך וכל חשש שיש לך. היא עשויה גם לבקש ממך לספק דגימת רוק, שתשמש לבדיקת כל חיידק או בעיות אחרות בפה שלך.

למה לצפות לאחר הבחינה

לאחר סיום הבדיקה, רופאת השיניים תדון איתך בממצאיה. היא תסביר את כל הבעיות שהיא מצאה ותמליץ על כל הטיפולים שעשויים להיות נחוצים. היא עשויה גם לספק לך תוכנית טיפול ולדון בכל פגישות מעקב שעשויות להיות נחוצות.

דעה אישית

ביקור אצל רופא השיניים יכול להיות קצת מאיים, אבל זה לא חייב להיות. לדעת למה לצפות ומה להביא יכול לעזור להפוך את החוויה לפחות מלחיצה. חשוב להיות כנה ופתוחה עם רופאת השיניים לגבי בריאות השיניים שלך וכל דאגה שיש לך. פעולה זו תעזור להבטיח שתקבל את הטיפול הטוב ביותר האפשרי. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן