דף הבית » יותר » כמה שיותר עמוק יותר כחול שלום חנוך
2023-07-03 14:48:00+02:00

כמה שיותר עמוק יותר כחול שלום חנוך

לחקור את המשמעות של "עמוק הכחול" של שלום חנוך

שלום חנוך הוא אמן ישראלי שעשה לעצמו שם באמצעות יצירות האמנות הייחודיות והעוצמתיות שלו. האוסף האחרון שלו, Deeper the Blue, הוא סדרה של ציורים החוקרים את מעמקי האוקיינוס ואת המסתורין שהוא טומן בחובו. הקולקציה זכתה לשבחים על יכולתה ללכוד את יופיו של האוקיינוס באופן שמעט אמנים אחרים יכולים. הקולקציה מורכבת מכמה חלקים שונים, כל אחד עם סגנון ומשמעות ייחודיים משלו. היצירה הראשונה בסדרה נקראת "הים הכחול העמוק" והיא מתארת מרחב עצום של אוקיינוס, כאשר השמש שוקעת ברקע. הציור הזה נועד לעורר תחושה של יראה ופליאה על עוצמתו ועוצמתו של האוקיינוס ועל המסתורין שלו. היצירה השנייה בסדרה, "מעמקי הכחול", היא יצירה הרבה יותר אפלה. הוא מתאר תהום כחולה עמוקה, עם דמות אחת הניצבת על ראש צוק בשולי התהום. הציור הזה נועד לעורר תחושה של פחד ואימה במעמקי האוקיינוס הלא ידועים. היצירה השלישית בסדרה, "האופק הכחול", היא יצירה בהירה הרבה יותר. הוא מתאר מרחב עצום של אוקיינוס, כאשר השמש שוקעת ברקע. ציור זה נועד לעורר תחושה של תקווה ואפשרות באופק הלא ידוע של האוקיינוס. היצירה הרביעית והאחרונה בסדרה, "התהום הכחולה העמוקה", היא היצירה האפלה והמסתורית ביותר באוסף. הוא מתאר תהום כחולה עמוקה, עם דמות אחת הניצבת על ראש צוק בשולי התהום. ציור זה נועד לעורר תחושה של מסתורין ותככים במעמקי האוקיינוס הלא ידועים. כל אחד מהיצירות הללו נועד לעורר רגש אחר ולחקור היבט אחר של האוקיינוס. יחד, הם יוצרים קולקציה עוצמתית ומרגשת שמדברת על העוצמה והמסתורין של האוקיינוס.

ההשראה מאחורי "Deeper the Blue" של שלום חנוך

שלום חנוך אמר שההשראה לקולקציית Deeper the Blue הגיעה מחוויותיו שלו עם האוקיינוס. הוא אמר שתמיד היה מוקסם מהכוח והמסתורין של האוקיינוס, ושהוא רצה ללכוד את התחושה הזו ביצירות האמנות שלו. הקולקציה נוצרה גם בהשראת החוויות של חנוך עצמו עם האוקיינוס. הוא אמר שהוא בילה שעות רבות בחקר מעמקי האוקיינוס, ושהוא רצה ללכוד את תחושת היראה והפלא שהרגיש כשהיה במים.

המחיר של Deeper the Blue של שלום חנוך

קולקציית Deeper the Blue זמינה לרכישה במגוון גדלים ופורמטים. מחירי הקולקציה נעים בין 500 ש"ח להדפסה בפורמט קטן ועד 3500 ש"ח לציור מקורי בפורמט גדול.

תשובות ושאלות

ש: מהי ההשראה מאחורי ה-Deeper the Blue של שלום חנוך?

ת: ההשראה לקולקציית Deeper the Blue הגיעה מהחוויות של חנוך עצמו עם האוקיינוס. הוא אמר שתמיד היה מוקסם מהכוח ומהמסתורין של האוקיינוס, ושהוא רצה ללכוד את התחושה הזו ביצירות האמנות שלו.

ש: מה המחיר של Deeper the Blue של שלום חנוך?

ת: מחירי הקולקציה נעים בין 500 ש"ח להדפסה בפורמט קטן ועד 3500 ש"ח לציור מקורי בפורמט גדול.

סיכום

קולקציית Deeper the Blue של שלום חנוך היא סדרת ציורים עוצמתית ומרגשת החוקרים את מעמקי האוקיינוס ואת המסתורין שהוא טומן בחובו. הקולקציה שואבת השראה מחוויותיו של חנוך עצמו עם האוקיינוס, והיא נועדה לעורר תחושה של יראה, פליאה, פחד, אימה, תקווה ואפשרות. הקולקציה זמינה לרכישה במגוון גדלים ופורמטים, במחירים הנעים בין 500 ש"ח ל-3500 ש"ח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן