דף הבית » המלצת הצוות » כמה שוקל תנור?
2023-05-15 23:33:00+02:00

כמה שוקל תנור?

מהו המשקל הממוצע של תנור?

כשזה מגיע למשקל של תנור, זה יכול להשתנות מאוד בהתאם לסוג התנור שברשותכם. המשקל הממוצע של תנור חשמלי סטנדרטי הוא בין 50 ל-150 פאונד. תנורי גז נוטים להיות כבדים יותר, בדרך כלל שוקלים בין 75 ל-200 פאונד. תנורי קיר הם בדרך כלל הקלים ביותר, במשקל של בין 40 ל-80 פאונד.

כיצד למדוד את משקלו של תנור

אם אתה רוצה לדעת את המשקל המדויק של התנור שלך, אתה יכול להשתמש במשקל אמבטיה או משקל מטבח. מניחים את האבנית על הרצפה ומניחים עליה את התנור. ודאו שהתנור מרוכז בקנה המידה ושהוא אינו נוטה לצד אחד. שימו לב למשקל שמוצג על המשקל. זה ייתן לך את המשקל המדויק של התנור שלך.

כיצד להזיז תנור בבטחה

אם אתה צריך להזיז את התנור שלך, חשוב לעשות זאת בבטחה. ודא שיש לך את הכלים המתאימים לעבודה. תצטרך בובה או משאית יד כדי להזיז את התנור. תצטרך גם כמה אנשים חזקים שיעזרו לך להרים ולהזיז את התנור. ודא שאתה לובש כפפות מגן ומשקפיים כדי להגן על עצמך מכל קצוות חדים.

טיפים להזזת תנור כבד

כשמזיזים תנור כבד, חשוב לנקוט באמצעי זהירות נוספים. ודא שיש לך תוכנית איך אתה הולך להזיז את התנור. אם אתה מזיז אותו למעלה או למטה במדרגות, וודא שיש לך מישהו שיעזור לך. כדאי גם לוודא שהנתיב פנוי ושאין מכשולים בדרך.

מדוד את הפתח

לפני שאתה מנסה להזיז את התנור, וודא שאתה מודד את פתח הדלת. זה יעזור לך לקבוע אם התנור יכנס דרך הפתח. אם התנור גדול מדי, ייתכן שיהיה עליך להסיר את הדלת או לפרק את התנור.

השתמש בדולי או במשאית יד

שימוש בדולי או משאית יד היא הדרך הטובה ביותר להעביר תנור כבד. ודא שהדולי או משאית היד תקינים ושהיא מדורגת להחזיק את משקל התנור. הנח את התנור על הדולי או משאית היד וודא שהוא מאובטח.

אבטח את התנור

ברגע שהתנור נמצא על הדולי או משאית היד, ודא שהוא מאובטח. אתה יכול להשתמש ברצועות או בחבל כדי לאבטח את התנור. זה יעזור למנוע ממנו להחליק מהדולי או משאית היד בזמן שאתה מניע אותו.

קח את הזמן

כשמזיזים תנור כבד, חשוב לקחת את הזמן. ודא שיש לך תוכנית כיצד אתה מתכוון להזיז את התנור וודא שיש לך מספיק אנשים שיעזרו לך. העברת תנור כבד עלולה להיות מסוכנת, לכן הקפידו לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן