דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן צריך לישון תינוק בן חודשיים?
2023-03-11 08:07:00+02:00

כמה זמן צריך לישון תינוק בן חודשיים?

כמה שינה צריך תינוק בן חודשיים?

תינוק בן חודשיים צריך בין 14 ל-17 שעות שינה בכל יום. זה כולל שנת לילה ונמנומות במהלך היום. חשוב ליצור לתינוק לוח זמנים קבוע לשינה כדי שיוכל לקבל את המנוחה הדרושה לו.

יצירת לוח זמנים לשינה לתינוק בן חודשיים

יצירת לוח זמנים לשינה עבור תינוקך בן החודשיים יכולה לעזור להם לקבל את המנוחה הדרושה לו. התחל בקביעת שעת שינה ושעת השכמה. חשוב לדבוק בזמנים אלו ככל האפשר. זה יעזור לגוף של תינוקך להתרגל ללוח זמנים קבוע לשינה. עליך גם ליצור לוח תנומות עבור תינוקך. רוב התינוקות בני חודשיים זקוקים לשלוש עד ארבע תנומות בכל יום. תנומות אלו צריכות להיות מרווחות באופן שווה לאורך כל היום.

טיפים לעזרה לתינוק בן החודשיים לישון

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לתינוק בן החודשיים שלך לקבל את השינה שהוא צריך. הנה כמה עצות:

צור שגרת שעת שינה

יצירת שגרת שינה יכולה לעזור לתינוקך להירגע ולהתכונן לשינה. זה יכול לכלול אמבטיה חמה, עיסוי, קריאת ספר או שירת שיר ערש. לעשות את אותו הדבר בכל לילה יעזור לתינוק שלך לדעת שהגיע הזמן לישון.

שמור על החדר חשוך ושקט

חשוב לשמור על החדר של תינוקך חשוך ושקט כאשר הוא ישן. זה יעזור להם להישאר ישנים יותר. ניתן להשתמש בווילונות האפלה או במסכת שינה כדי לשמור על חושך בחדר. אתה יכול גם להשתמש במכונת רעש לבן או מאוורר כדי לשמור על שקט בחדר.

הימנע מגירוי יתר

חשוב להימנע מגירוי יתר של תינוקך לפני השינה. משמעות הדבר היא הימנעות מרעשים חזקים, אורות בהירים ופעילויות מעוררות. במקום זאת, התמקדו בפעילויות מרגיעות כמו קריאת ספר או אמבטיה.

השכיבו את תינוקכם לישון מנומנם אך ער

הכנסת תינוקך לישון מנומנם אך ער יכולה לעזור לו ללמוד להירדם בעצמו. זה אומר שאתה צריך לשים את התינוק שלך בעריסה כשהוא עדיין ער, אבל מתחיל להיות ישנוני. זה יעזור להם ללמוד להרגיע את עצמם לישון. שינה מספקת חיונית להתפתחות התינוק. על ידי יצירת לוח זמנים עקבי לשינה וביצוע טיפים אלה, תוכל לעזור לתינוקך בן החודשיים לקבל את המנוחה הדרושה לו. למידע נוסף, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן