דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן נסיעה מקייב לבעל שם טוב?
2023-03-09 19:52:00+02:00

כמה זמן נסיעה מקייב לבעל שם טוב?

סקירה של הנסיעה מקייב לבעל שם טוב

הנסיעה מקייב לבעל שם טוב היא אמנם ארוכה אבל גם מסע יפהפה. הנסיעה היא כ-590 ק"מ (366 מייל) ואורכת כ-8 שעות ו-30 דקות. המסלול הוא ברובו על הכביש המהיר E40, שהוא כביש מהיר מרכזי באוקראינה. בדרך תעברו בכמה מהאזורים הכפריים היפים בארץ.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מקייב לבעל שם טוב היא אמנם ארוכה אבל גם מסע יפהפה. בדרך תעברו בכמה מהאזורים הכפריים היפים בארץ. תעברו גם בכמה מהערים ההיסטוריות ביותר באוקראינה, כמו צ'רניהיב, פולטבה וחארקוב. הנסיעה היא בעיקר על הכביש המהיר E40, שהוא כביש מהיר מרכזי באוקראינה. הכביש המהיר מתוחזק היטב ויש לו מהירות מוגבלת של 90 קמ"ש (55 מייל לשעה). הכביש המהיר מואר היטב גם בלילה, כך שניתן לנסוע בבטחה גם לאחר רדת החשיכה.

עוצרים בדרך

ישנן מספר עצירות בדרך שתוכלו לעשות כדי לפרק את הנסיעה הארוכה. אחת התחנות הפופולריות היא העיר צ'רניהיב, שנמצאת בערך באמצע הדרך בין קייב לבעל שם טוב. צ'רניהיב היא עיר היסטורית עם אטרקציות רבות, כמו הקרמלין של צ'רניהיב ומוזיאון צ'רניהיב לסיפור מקומי. תחנה פופולרית נוספת היא העיר פולטבה, שנמצאת כשעתיים מקייב. פולטבה היא עיר היסטורית עם אטרקציות רבות, כמו אנדרטת הקרב של פולטבה ומוזיאון פולטבה לאורה מקומית.

טבלת מרחק וזמן

עִיר מרחק (ק"מ) זמן (שעות)
קייב 0 0
צ'רניהיב 295 4.5
פולטבה 440 6.5
הבעל שם טוב 590 8.5

טיפים עבור הכונן

בנסיעה מקייב לבעל שם טוב חשוב לתכנן מראש. ודאו שיש לכם מספיק דלק ואוכל לנסיעה, וכן מפה של המסלול. כמו כן, חשוב להיות מודעים למגבלות המהירות ולציית לכל חוקי התנועה. כמו כן, חשוב להיות מודעים לתנאי מזג האוויר. מזג האוויר באוקראינה יכול להיות בלתי צפוי, ולכן חשוב להיות מוכנים לכל סוג של מזג אוויר.

איפה ללון בבעל שם טוב

כשמגיעים לבעל שם טוב יש מספר מקומות לינה. האופציה הפופולרית ביותר היא מלון הבעל שם טוב, הממוקם במרכז העיר. המלון מודרני ונוח, ומציע מגוון שירותים כמו מסעדה, בר וספא. אופציה פופולרית נוספת היא בית הארחה הבעל שם טוב, שנמצא ממש מחוץ לעיר. בית ההארחה הוא מקום נעים ונוח לשהות בו, והוא מציע מגוון שירותים, כמו מסעדה, בר וספא.

סיכום

הנסיעה מקייב לבעל שם טוב היא אמנם ארוכה אבל גם מסע יפהפה. הנסיעה היא כ-590 ק"מ (366 מייל) ואורכת כ-8 שעות ו-30 דקות. בדרך תעברו בכמה מהאזורים הכפריים היפים במדינה, כמו גם בכמה מהערים ההיסטוריות ביותר באוקראינה. בהגיעכם לבעל שם טוב ישנם מספר מקומות לינה כמו מלון הבעל שם טוב ובית הארחה הבעל שם טוב. למידע נוסף על הנסיעה מקייב לבעל שם טוב, ניתן לבקר בוויקיפדיה העברית .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן