דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן נמשך חום לאחר חיסון של שנה?
2023-03-11 05:32:00+02:00

כמה זמן נמשך חום לאחר חיסון של שנה?

מהו חיסון לשנה?

חיסון לשנה הוא סדרה של זריקות הניתנות לילדים בין הגילאים 12-15 חודשים. זריקות אלו נועדו להגן על ילדים ממגוון מחלות, כולל חצבת, חזרת, אדמת, דיפתריה, טטנוס, שעלת ופוליו. החיסון לשנה הוא חלק חשוב בשמירה על בריאות ילדכם ומניעת התפשטות מחלות אלו.

מהן תופעות הלוואי של חיסון לשנה?

תופעת הלוואי השכיחה ביותר של חיסון לשנה היא חום קל. חום זה נמשך בדרך כלל יום עד יומיים ובדרך כלל אינו סיבה לדאגה. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול כאב, אדמומיות או נפיחות באתר ההזרקה, כמו גם עצבנות, עצבנות ואובדן תיאבון. תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל קלות ואמורות לחלוף תוך מספר ימים.

כמה זמן נמשך החום?

החום הקשור לחיסון בן שנה נמשך בדרך כלל יום עד יומיים. אם החום נמשך יותר מיומיים, חשוב לפנות לרופא. כמו כן, חשוב לעקוב אחר ילדך עבור כל סימני מחלה אחרים, כגון פריחה, קשיי נשימה או כאב גרון.

מה עלי לעשות אם לילד שלי יש חום?

אם לילדך יש חום לאחר חיסון של שנה, חשוב לעקוב אחר החום ולפנות לרופא אם החום נמשך יותר מיומיים. אתה יכול גם לתת לילד שלך פרצטמול או איבופרופן כדי לעזור להפחית את החום. חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה ולא לתת לילד יותר מהמינון המומלץ.

מה היתרונות של חיסון לשנה?

החיסון לשנה הוא חלק חשוב בשמירה על בריאות ילדכם ומניעת התפשטות מחלות. חיסונים עוזרים להגן על ילדכם ממגוון מחלות, כולל חצבת, חזרת, אדמת, דיפתריה, טטנוס, שעלת ופוליו. חיסונים גם עוזרים להגן על ילדים ומבוגרים אחרים שאולי לא יוכלו לקבל את החיסון.

סיכום

החיסון לשנה הוא חלק חשוב בשמירה על בריאות ילדכם ומניעת התפשטות מחלות. תופעת הלוואי השכיחה ביותר של חיסון לשנה היא חום קל, הנמשך בדרך כלל יום עד יומיים. אם החום נמשך יותר מיומיים, חשוב לפנות לרופא. כמו כן, חשוב לעקוב אחר ילדך עבור כל סימני מחלה אחרים. היתרונות של חיסון לשנה עולים בהרבה על הסיכונים, וחשוב לוודא שילדכם מעודכן בחיסונים שלו.

משאבים נוספים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן