דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לפני הטיסה כדאי להגיע לשדה התעופה?
2023-04-04 15:04:00+02:00

כמה זמן לפני הטיסה כדאי להגיע לשדה התעופה?

למה כדאי להגיע מוקדם?

כשזה מגיע לטיסה, תמיד עדיף להגיע לשדה התעופה מוקדם. הסיבה לכך היא שיש הרבה גורמים שיכולים לגרום לעיכובים, ואם תאחרו, אתם עלולים לפספס את הטיסה שלכם. חשוב לתכנן מראש ולתת לעצמך מספיק זמן להגיע לשדה התעופה ולבצע צ'ק-אין. משך הזמן שעליך להגיע לפני הטיסה תלוי בחברת התעופה ובשדה התעופה. ככלל, מומלץ להגיע לפחות שעתיים לפני טיסה פנימית ושלוש שעות לפני טיסה בינלאומית. זה ייתן לך מספיק זמן לעשות צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער שלך.

מה לעשות כשמגיעים לשדה התעופה

כאשר אתה מגיע לשדה התעופה, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא צ'ק-אין. אתה יכול לעשות זאת באינטרנט או בשדה התעופה. אם אתה עושה צ'ק-אין בשדה התעופה, הקפד לתת לעצמך מספיק זמן כדי לעבור את הקו. לאחר ביצוע צ'ק אין, תצטרך לעבור דרך האבטחה. זה יכול לקחת קצת זמן, אז הקפידו לתת לעצמכם מספיק זמן לעבור את הקו. כמו כן, חשוב לוודא שיש איתך את כל המסמכים והפריטים הדרושים.

מה לעשות אחרי שתעבור דרך אבטחה

לאחר שעברת את האבטחה, תצטרך למצוא את השער שלך. הקפד לתת לעצמך מספיק זמן להגיע לשער שלך. אתה צריך גם לוודא שיש לך את כרטיס העלייה למטוס איתך. לאחר שהגעת לשער שלך, עליך לבדוק את לוח ההמראה כדי לוודא שהטיסה שלך בזמן. אם יש עיכובים, כדאי לבדוק עם חברת התעופה כדי לראות מה קורה.

מה לעשות אם אתה מאחר

אם אתם מאחרים, כדאי להתקשר לחברת התעופה בהקדם האפשרי. אולי הם יוכלו להחזיק את המטוס בשבילך, אבל זה לא תמיד אפשרי. אם אתם מאחרים, חשוב לשמור על קור רוח ולנסות להגיע לשדה התעופה בהקדם האפשרי.

מה לעשות אם אתה מוקדם מדי

אם אתם מגיעים לשדה התעופה מוקדם מדי, כדאי שתמצאו מה לעשות. אתה יכול לחקור את שדה התעופה, לחטוף ביס לאכול, או אפילו לצפות בסרט. אתה יכול גם לבדוק את החנויות ולראות אם יש משהו שאתה רוצה לקנות.

סיכום

חשוב להגיע לשדה התעופה בזמן הנכון. אתה צריך לתת לעצמך מספיק זמן לעשות צ'ק אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער שלך. אם אתם מאחרים, כדאי להתקשר לחברת התעופה בהקדם האפשרי. אם אתה מוקדם מדי, אתה יכול לחקור את שדה התעופה ולמצוא מה לעשות. למידע נוסף על כמה זמן לפני הטיסה כדאי להגיע לשדה התעופה, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן