דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לוקח ניתוח להחלפת מפרק ירך?
2023-03-18 21:48:00+02:00

כמה זמן לוקח ניתוח להחלפת מפרק ירך?

מהו ניתוח להחלפת מפרק הירך?

ניתוח החלפת מפרק ירך הוא ניתוח גדול הכולל החלפת מפרק ירך פגום או חולה במפרק מלאכותי. ההליך מבוצע בדרך כלל כדי להקל על הכאב ולשפר את הניידות אצל אנשים עם נזק חמור בירך או דלקת פרקים. במהלך ההליך מסירים את מפרק הירך הפגוע ומחליפים אותו במפרק מלאכותי, העשוי מרכיבי מתכת ופלסטיק.

כמה זמן לוקח ניתוח להחלפת מפרק ירך?

ניתוח החלפת מפרק הירך נמשך בדרך כלל שעתיים עד שלוש שעות. עם זאת, אורך ההליך המדויק יכול להשתנות בהתאם לגיל המטופל, ההיסטוריה הרפואית וסוג החלפת הירך המתבצעת.

זמן החלמה לאחר ניתוח החלפת מפרק הירך

זמן ההחלמה לאחר ניתוח החלפת מפרק הירך יכול להשתנות מאדם לאדם. בדרך כלל, לוקח למטופל כשישה עד שמונה שבועות להתאושש לחלוטין מההליך. במהלך תקופה זו, המטופל יצטרך לעקוב אחר תוכנית שיקום כדי לסייע בחיזוק השרירים סביב מפרק הירך החדש.

סיכונים של ניתוח החלפת מפרק הירך

ניתוח החלפת מפרק הירך הוא ניתוח גדול וטומן בחובו סיכונים מסוימים. אלה כוללים זיהום, קרישי דם ונזק עצבי. חשוב לדון בסיכונים עם הרופא שלך לפני ביצוע ההליך.

טבלה: כמה זמן לוקח ניתוח החלפת מפרק הירך?

תהליך זְמַן
ניתוח להחלפת מפרק הירך 2-3 שעות
זמן החלמה 6-8 שבועות

ניתוח החלפת מפרק הירך הוא ניתוח גדול שיכול לעזור לשפר את הניידות ולהפחית כאבים אצל אנשים עם נזק חמור בירך או דלקת פרקים. ההליך נמשך בדרך כלל שעתיים עד שלוש שעות, וזמן ההחלמה יכול להשתנות מאדם לאדם. חשוב לדון בסיכונים של ההליך עם הרופא שלך לפני ביצוע הניתוח. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן