דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לוקח לתפרים לאחר לידה להחלים?
2023-03-13 19:41:00+02:00

כמה זמן לוקח לתפרים לאחר לידה להחלים?

מה הם תפרים לאחר לידה?

תפרים לאחר לידה, הידועים גם בתור תפרים פרינאום, הם תפרים המשמשים לתיקון הפרינאום לאחר לידה. הפרינאום הוא האזור שבין הנרתיק לפי הטבעת. במהלך הלידה, הפרינאום יכול להיקרע או להיחתך כדי לעזור לתינוק לעבור דרך תעלת הלידה. תפרים לאחר לידה משמשים כדי לעזור לפרינאום להחלים ולהפחית את הסיכון לזיהום.

כמה זמן לוקח לתפרים לאחר לידה להחלים?

תהליך הריפוי של תפרים לאחר לידה יכול להימשך בין שבועיים לשישה שבועות. זמן הריפוי יכול להשתנות בהתאם לחומרת הקרע או החתך, סוג התפרים בהם נעשה שימוש ותהליך הריפוי של האדם.

מה אני יכול לעשות כדי לעזור לתהליך הריפוי?

ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לתהליך הריפוי של תפרים לאחר לידה. חשוב לשמור על השטח נקי ויבש. כדאי גם להימנע מפעילויות המפעילות לחץ על הפרינאום, כמו ישיבה לאורך זמן או הרמת חפצים כבדים. בנוסף, עליך להימנע מקיום יחסי מין עד שהתפרים ירפאו.

מתי עלי לראות רופא?

אם אתה חווה אחד מהתסמינים הבאים, עליך לפנות לרופא שלך:

דימום מוגזם

אם אתה חווה דימום מוגזם מהתפרים, עליך לפנות לרופא.

כְּאֵב

אם התפרים כואבים או אם הכאב מתגבר, עליך לפנות לרופא.

חום

אם אתה חווה חום, עליך לפנות לרופא שלך. חום יכול להיות סימן לזיהום. חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא שלך עבור תפרים לאחר לידה. אם יש לך שאלות או חששות, עליך לפנות לרופא שלך. תפרים לאחר לידה הם חלק נפוץ בתהליך הלידה. בעוד שתהליך הריפוי יכול להימשך מספר שבועות, ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לתהליך הריפוי. חשוב לשמור על האזור נקי ויבש, להימנע מפעילויות המפעילות לחץ על הפרינאום ולהימנע מקיום יחסי מין עד להחלמת התפרים. אם אתה חווה אחד מהתסמינים שהוזכרו לעיל, עליך לפנות לרופא שלך. למידע נוסף על תפרים לאחר לידה, תוכל לבקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן