דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לוקח לקבל ויזת עבודה לארה"ב?
2023-03-31 12:11:00+02:00

כמה זמן לוקח לקבל ויזת עבודה לארה"ב?

מהי ויזת עבודה?

אשרת עבודה היא מסמך המאפשר לאזרח זר לעבוד בארצות הברית. הוא מונפק על ידי משרד החוץ האמריקאי והוא תקף לפרק זמן מסוים. בהתאם לסוג הויזה, ייתכן שהיא תקפה למספר חודשים או מספר שנים.

סוגי ויזות עבודה

ישנם מספר סוגים של אשרות עבודה זמינות עבור ארצות הברית. הנפוצות ביותר הן ויזת H-1B, אשרת L-1, אשרת E-2, ווית O-1. לכל סוג ויזה דרישות ומגבלות משלו.

ויזה H-1B

אשרת H-1B היא אשרת עבודה זמנית לאזרחים זרים שיש להם הצעת עבודה ממעסיק אמריקאי. הוא בתוקף עד שלוש שנים וניתן לחדשו לשלוש שנים נוספות.

L-1 ויזה

אשרת L-1 היא אשרת עבודה זמנית לאזרחים זרים העוברים לסניף אמריקאי או שלוחה של המעסיק הנוכחי שלהם. הוא בתוקף עד חמש שנים וניתן לחידושו לשנתיים נוספות.

ויזה E-2

אשרת E-2 היא אשרת עבודה זמנית לאזרחים זרים שמשקיעים בעסק אמריקאי. הוא בתוקף עד חמש שנים וניתן לחדשו לחמש שנים נוספות.

ויזה O-1

אשרת O-1 היא אשרת עבודה זמנית לאזרחים זרים בעלי יכולת יוצאת דופן בתחומם. הוא בתוקף עד שלוש שנים וניתן לחדשו לשלוש שנים נוספות.

כיצד להגיש בקשה לוויזת עבודה

תהליך הגשת בקשה לוויזת עבודה יכול להיות מסובך ואורך זמן. הצעד הראשון הוא לקבל הצעת עבודה ממעסיק בארה"ב. לאחר שתהיה לך הצעת עבודה, עליך למלא את בקשת הויזה המתאימה ולהגיש אותה למשרד החוץ האמריקאי.

כמה זמן לוקח לקבל ויזת עבודה?

משך הזמן שלוקח לקבל אשרת עבודה תלוי בסוג הויזה שאתה מבקש ובזמני הטיפול העדכניים. בדרך כלל, זה יכול לקחת בין כמה שבועות למספר חודשים כדי לקבל אשרת עבודה.

סיכום

קבלת אשרת עבודה לארה"ב יכולה להיות תהליך ארוך ומסובך. חשוב להבין את סוגי הויזה השונים הזמינים ואת השלבים הכרוכים בתהליך הבקשה. כמו כן, חשוב להיות מודעים לזמני הטיפול העדכניים ולתכנן בהתאם. עם הכנה ותכנון נכון, אתה יכול לקבל ויזת עבודה לארה"ב בזמן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן