דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לוקח לנסוע משדה התעופה בפראג למרכז העיר?
2023-04-08 10:37:00+02:00

כמה זמן לוקח לנסוע משדה התעופה בפראג למרכז העיר?

סקירה כללית של המסע

הנסיעה משדה התעופה בפראג למרכז העיר היא קלה יחסית. בהתאם לשעה ביום ולתנועה, הנסיעה עשויה להימשך בין 20 דקות לשעה. המסלול מסומן היטב וקל לעקוב אחריו, ויש שפע של אפשרויות תחבורה ציבורית זמינות למי שלא רוצה לנסוע.

הוראות נסיעה

שדה התעופה בפראג ממוקם כ-15 קילומטרים ממרכז העיר. כדי להגיע לשם, סעו בכביש המהיר D1 משדה התעופה ועקבו אחריו עד שתגיעו למרכז העיר. הנסיעה אמורה להימשך כ-20 דקות בתנועה קלה, אך יכולה להימשך עד שעה בעומס כבד. לאחר שתגיעו למרכז העיר, תוכלו לקחת את נהר הוולטאבה כדי להגיע ליעד. הנהר רצוף באטרקציות רבות, כולל גשר קארל, מצודת פראג וכיכר העיר העתיקה.

אפשרויות תחבורה ציבורית

אם אתה לא רוצה לנהוג, יש הרבה אפשרויות תחבורה ציבורית זמינות. האופציה הפופולרית ביותר היא המטרו של פראג, שנוסע משדה התעופה למרכז העיר. הנסיעה אורכת כ-30 דקות ועולה בסביבות €2. ניתן גם לקחת את האוטובוס משדה התעופה למרכז העיר. הנסיעה אורכת כ-45 דקות ועולה בסביבות 3 אירו.

שירותי מוניות

אם אתה לא רוצה לנסוע בתחבורה ציבורית, אתה תמיד יכול לקחת מונית. מוניות זמינות בשדה התעופה ויכולות לקחת אותך ישירות ליעד שלך. הנסיעה אורכת כ-20 דקות ועולה כ-20 אירו.

שירותי שיתוף נסיעות

שירותי שיתוף נסיעות כגון Uber ו- Lyft זמינים גם בפראג. הנסיעה אורכת כ-20 דקות ועולה כ-15 אירו.

סיכום

נסיעה משדה התעופה בפראג למרכז העיר היא נסיעה קלה יחסית. בהתאם לשעה ביום ולתנועה, הנסיעה עשויה להימשך בין 20 דקות לשעה. יש גם שפע של אפשרויות תחבורה ציבורית זמינות למי שלא רוצה לנהוג, כולל המטרו של פראג, אוטובוסים, מוניות ושירותי שיתוף נסיעות. לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, אתם יכולים להיות בטוחים שתגיעו ליעדכם תוך זמן קצר. למידע נוסף על פראג, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן