דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לוקח ליונה תינוקת לעוף?
2023-05-13 02:12:00+02:00

כמה זמן לוקח ליונה תינוקת לעוף?

מהו התהליך של יונה תינוקת לומדת לעוף?

לימוד לעוף הוא תהליך שכל הציפורים חייבות לעבור, ויונים אינן יוצאות דופן. יונים תינוקות, או סקוובס, נולדות עם יכולת תעופה, אך עליהן לעבור תהליך של למידה ותרגול לפני שהן יכולות לטוס לראשונה. תהליך זה יכול להימשך בין מספר שבועות למספר חודשים, תלוי בסוג היונה והסביבה בה הם גדלים.

בקיעה וגידול

השלב הראשון בתהליך של תינוק יונה לומד לעוף הוא הבקיעה. לביצי יונים לוקח בדרך כלל 18-20 ימים לבקוע, והיונה התינוקת תישאר בקן במשך השבועות הראשונים לחייו. במהלך הזמן הזה, יונה התינוקת תגדל ותפתח את נוצותיה החיוניות לתעופה.

תרגול וחיזוק

לאחר שהתינוקת הצמיחה מספיק נוצות, היא תתחיל להתאמן בנפנוף כנפיים ודילוג מסביב לקן. זו הדרך של היונה התינוקת לחזק את כנפיה וללמוד כיצד להשתמש בהן לעוף. תהליך זה יכול להימשך בין מספר שבועות למספר חודשים, תלוי בסוג היונה והסביבה בה הם גדלים.

לוקח טיסה

לאחר שהתינוקת תתאמן מספיק, היא תהיה מוכנה לטיסה הראשונה שלה. זה קורה בדרך כלל כאשר היונה התינוקת היא בסביבות גיל 8-10 שבועות. היונה התינוקת תמריא מהקן ותעוף למרחקים קצרים, ותגדיל את המרחק בהדרגה ככל שיהיה לה יותר נוח לעוף.

טבלת התפתחות טיסת יונים תינוקות

שלב זְמַן
בְּקִיעָה 18-20 ימים
גידול ופיתוח נוצות 2-3 שבועות
תרגול וחיזוק כנפיים 2-3 שבועות
לוקח טיסה 8-10 שבועות

לסיכום, תינוק יונה לוקח בין 8-10 שבועות ללמוד איך לעוף. תהליך זה מתחיל בבקיעה ומסתיים בטיסתו הראשונה של היונה התינוקת. במהלך הזמן הזה, יונה התינוקת תגדל ותפתח את נוצותיה, תתאמן על ניפוף כנפיים ותגדיל בהדרגה את מרחק תעופה. כדי ללמוד עוד על התהליך של יונה תינוקת לומדת לעוף, צפו בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן