דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לוקח להשלים תואר באוניברסיטה הפתוחה?
2023-04-02 12:58:00+02:00

כמה זמן לוקח להשלים תואר באוניברסיטה הפתוחה?

מהי האוניברסיטה הפתוחה?

האוניברסיטה הפתוחה (OU) היא אוניברסיטה ציבורית ללמידה מרחוק ומחקר הממוקמת בבריטניה. הוא הוקם בשנת 1969 והוא המוסד האקדמי הגדול ביותר בבריטניה לפי הרשמה. ה-OU מציע מגוון תוכניות לתואר ראשון ותואר שני, כמו גם קורסים וכישורים קצרים.

כמה זמן לוקח להשלים תואר באוניברסיטה הפתוחה?

הזמן שלוקח להשלים תואר באוניברסיטה הפתוחה תלוי בסוג התואר ובנסיבותיו האישיות של הסטודנט. בדרך כלל, תארים לתואר ראשון לוקחים שלוש עד ארבע שנים להשלמתם, בעוד שתארים מתקדמים יכולים להימשך שנה עד שנתיים. לתארים לתואר ראשון, ה-OU מציע מגוון אפשרויות לימוד גמישות, כולל משרה מלאה, חלקית ולמידה מרחוק. סטודנטים במשרה מלאה יכולים לסיים את התואר תוך שלוש שנים, בעוד שסטודנטים במשרה חלקית יכולים להימשך עד ארבע שנים. סטודנטים ללמידה מרחוק יכולים לקחת עד שש שנים כדי להשלים את התואר שלהם. לתארים מתקדמים, ה-OU מציע מגוון אפשרויות לימוד במשרה מלאה ובמשרה חלקית. סטודנטים במשרה מלאה יכולים לסיים את התואר שלהם בשנה אחת, בעוד שסטודנטים במשרה חלקית יכולים לקחת עד שנתיים.

אפשרויות לימוד גמישות

ה-OU מציע מגוון אפשרויות לימוד גמישות שיתאימו לסגנונות למידה וסגנונות חיים שונים. סטודנטים יכולים לבחור ללמוד במשרה מלאה, במשרה חלקית או למידה מרחוק. סטודנטים במשרה מלאה יכולים לסיים את התואר תוך שלוש עד ארבע שנים, בעוד שסטודנטים במשרה חלקית יכולים לקחת עד שש שנים. סטודנטים ללמידה מרחוק יכולים לקחת עד שמונה שנים כדי להשלים את התואר שלהם.

מעלות מואצות

ה-OU מציע גם תארים מואצים, המאפשרים לסטודנטים להשלים את התואר שלהם בפרק זמן קצר יותר. תארים מואצים זמינים הן לתארים לתואר ראשון והן לתארים מתקדמים. ניתן להשלים תארים מואצים לתואר ראשון תוך שנתיים, בעוד תארים מואצים לתואר ראשון ניתן להשלים בשנה אחת.

העברת אשראי

ה-OU מציע גם אפשרויות העברת אשראי, המאפשרות לסטודנטים להעביר נקודות זכות מאוניברסיטאות או מכללות אחרות. זה יכול להפחית את משך הזמן שלוקח להשלים תואר. לסיכום, הזמן שלוקח להשלים תואר באוניברסיטה הפתוחה תלוי בסוג התואר ובנסיבותיו האישיות של הסטודנט. בדרך כלל, תארים לתואר ראשון נמשכים שלוש עד ארבע שנים, בעוד שתארים מתקדמים יכולים להימשך שנה עד שנתיים. ה-OU מציע גם מגוון אפשרויות לימוד גמישות, כולל משרה מלאה, חלקית ולמידה מרחוק, כמו גם תארים מואצים ואפשרויות העברת אשראי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן