דף הבית » מידע מקצועי » כמה זמן להגיע לפני הטיסה טרמינל 1
2023-03-07 09:16:00+02:00

כמה זמן להגיע לפני הטיסה טרמינל 1

למה להגיע מוקדם?

כשזה מגיע לטיסה, תמיד חשוב להגיע לשדה התעופה מוקדם. זה נכון במיוחד כאשר טסים מחוץ לטרמינל 1. טרמינל 1 הוא הטרמינל העמוס ביותר בשדה התעופה ויכול להיות די כאוטי. חשוב להגיע מוקדם כדי לוודא שיש לך מספיק זמן לבצע צ'ק אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע לשער בזמן. הגעה מוקדמת מאפשרת גם למנוע עיכובים או בעיות פוטנציאליים שעלולים להתעורר.

כמה מוקדם כדאי להגיע?

משך הזמן שעליך להגיע לפני הטיסה שלך תלוי במספר גורמים. ככלל, מומלץ להגיע לפחות שעתיים לפני הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לבצע צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע אל השער שלך. אם אתם נוסעים עם כבודה רשומה, מומלץ להגיע אפילו מוקדם יותר. זה ייתן לך מספיק זמן לבדוק את התיקים שלך ולהגיע לשער שלך בזמן.

למה לצפות בשדה התעופה

כשתגיעו לשדה התעופה, תצטרכו לבצע צ'ק-אין בדלפק הכרטיסים. תצטרך להציג את הכרטיס ואת תעודת הזהות שלך לסוכן. לאחר ביצוע צ'ק אין, תצטרך לעבור דרך האבטחה. תהליך זה עשוי להימשך זמן מה ולכן חשוב להגיע מוקדם. לאחר שעברת את האבטחה, תצטרך לעשות את דרכך לשער שלך.

להרשם

כשתגיעו לדלפק הכרטיסים, תצטרכו להציג את הכרטיס ותעודה מזהה. הסוכן יבדוק את הכרטיס והזיהוי שלך ויוציא לך כרטיס עלייה למטוס. תצטרך להחזיק את כרטיס העלייה למטוס איתך בכל עת.

עובר דרך אבטחה

לאחר ביצוע צ'ק אין, תצטרך לעבור דרך האבטחה. תהליך זה עשוי להימשך זמן מה ולכן חשוב להגיע מוקדם. תצטרך להסיר את הנעליים, החגורה וכל חפצי מתכת מהכיסים שלך. כמו כן, תצטרך לשים את כל הנוזלים או הג'לים בשקית ניילון שקופה.

עושים את הדרך אל השער

לאחר שעברת את האבטחה, תצטרך לעשות את דרכך אל השער שלך. אתה יכול למצוא את מספר השער שלך בכרטיס העלייה למטוס. תצטרך להיות בשער שלך לפחות 15 דקות לפני שהטיסה שלך מתוכננת לצאת. כאשר טסים מחוץ לטרמינל 1, חשוב להגיע מוקדם. מומלץ להגיע לפחות שעתיים לפני הטיסה. זה ייתן לך מספיק זמן לבצע צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולהגיע אל השער שלך בזמן. הגעה מוקדמת גם תעזור לך למנוע עיכובים או בעיות פוטנציאליים שעלולים להתעורר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן