דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לאחר תאונת עבודה אפשר לתבוע?
2023-03-10 05:19:00+02:00

כמה זמן לאחר תאונת עבודה אפשר לתבוע?

מהי מגבלת הזמן להגשת תביעה?

אם נפגעתם בתאונת עבודה, אתם עשויים לתהות כמה זמן לאחר התאונה תוכלו להגיש תביעה. מגבלת הזמן להגשת תביעה משתנה ממדינה למדינה, אך בדרך כלל, עליך להגיש תביעה בתוך שנתיים ממועד התאונה. במדינות מסוימות, מגבלת הזמן עשויה להיות קצרה יותר, ולכן חשוב לבדוק עם ועדת התגמולים של המדינה שלך כדי לקבוע את מגבלת הזמן המדויקת להגשת תביעה.

מה עלי לעשות לאחר תאונה?

אם נפגעת בתאונת עבודה, חשוב לנקוט בצעדים הבאים כדי להבטיח שתביעתך תצליח:

1. פנה לטיפול רפואי

הצעד הראשון הוא לפנות לטיפול רפואי עבור הפציעות שלך. חשוב לתעד את הפציעות שלך ואת הטיפול שאתה מקבל. זה יעזור להוכיח את תביעתך ולהבטיח שתקבל את הפיצוי המגיע לך.

2. הודע למעסיק שלך

כמו כן, יש להודיע למעסיק על התאונה בהקדם האפשרי. המעסיק שלך מחויב לדווח על התאונה לוועדה לפיצויים, וייתכן שגם היא תוכל לספק לך מידע נוסף וסיוע.

3. אסוף ראיות

כדאי גם לאסוף ראיות לתמיכה בטענתך. זה עשוי לכלול תיעוד רפואי, הצהרות עדים, תמונות מזירת התאונה וכל מידע רלוונטי אחר.

4. הגשת תביעה

לאחר שאספתם את כל הראיות הדרושות, יש להגיש תביעה לוועדה לפיצויי עובדים. עליך לכלול את כל הראיות שאספת, וכן תיאור מפורט של התאונה והפציעות שלך.

מה קורה לאחר הגשת תביעה?

לאחר הגשת תביעה, הוועדה לתגמולים תבחן את תביעתך ותקבע האם אתה זכאי להטבות. אם תביעתך תאושר, תקבל פיצוי על הוצאותיך הרפואיות, הפסדי שכר ועלויות אחרות הקשורות לתאונה.

סיכום

אם נפגעתם בתאונת עבודה, חשוב להבין את מועדי הגשת התביעה ואת הצעדים שעליכם לנקוט כדי להבטיח שתביעתכם תצליח. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל להבטיח שתקבל את הפיצוי המגיע לך. למידע נוסף על פיצויי עובדים, ניתן לבקר בדף הוויקיפדיה העברית .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן