דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לאחר נטילת אוביטרל אפשר לעשות בדיקת הריון ביתית?
2023-03-18 21:21:00+02:00

כמה זמן לאחר נטילת אוביטרל אפשר לעשות בדיקת הריון ביתית?

מה זה אוביטרל?

אוביטרל היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בדיכאון. זהו מעכב ספיגה חוזרת של סרוטונין סלקטיבי (SSRI) ופועל על ידי הגדלת כמות הסרוטונין במוח. סרוטונין הוא נוירוטרנסמיטר המסייע לווסת את מצב הרוח, השינה והתיאבון. אוביטרל נלקח בדרך כלל פעם ביום ויכולים לקחת עד ארבעה שבועות להתחיל לעבוד.

האם אוביטרל יכול להשפיע על בדיקת הריון ביתית?

אוביטרל יכול להשפיע על תוצאות בדיקת הריון ביתית. הסיבה לכך היא שאוביטרל יכול להפריע להורמונים המשמשים לזיהוי הריון. אם את נוטלת אוביטרל ורוצה לעשות בדיקת הריון ביתית, חשוב להמתין לפחות שבועיים לאחר הפסקת נטילת התרופות לפני ביצוע הבדיקה.

מהם הסיכונים בביצוע בדיקת הריון ביתית בזמן נטילת אוביטרל?

ביצוע בדיקת הריון ביתית בזמן נטילת אוביטרל עלולה להוביל לתוצאות לא מדויקות. הסיבה לכך היא שאוביטרל יכול להפריע להורמונים המשמשים לזיהוי הריון. אם תבצע בדיקת הריון ביתית תוך כדי נטילת אוביטרל, אתה עלול לקבל תוצאה חיובית שגויה או שלילית שגויה.

תוצאה חיובית כוזבת

תוצאה חיובית כוזבת היא כאשר הבדיקה אומרת שאתה בהריון כאשר אתה לא. זה יכול לקרות אם הבדיקה מזהה את ההורמונים הקיימים ב-Obitrel.

תוצאה שלילית כוזבת

תוצאה שלילית כוזבת היא כאשר הבדיקה אומרת שאתה לא בהריון בזמן שאתה. זה יכול לקרות אם הבדיקה לא מזהה את ההורמונים הקיימים באוביטרל.

מה עליך לעשות אם אתה מקבל תוצאה לא מדויקת?

אם אתה מקבל תוצאה לא מדויקת מבדיקת הריון ביתית בזמן נטילת אוביטרל, חשוב לעקוב אחר הרופא שלך. הרופא שלך יכול להזמין בדיקה מדויקת יותר שלא תושפע מ-Obitrel.

סיכום

אם את נוטלת אוביטרל ורוצה לעשות בדיקת הריון ביתית, חשוב להמתין לפחות שבועיים לאחר הפסקת נטילת התרופות לפני ביצוע הבדיקה. ביצוע בדיקת הריון ביתית בזמן נטילת אוביטרל עלולה להוביל לתוצאות לא מדויקות. אם אתה מקבל תוצאה לא מדויקת מבדיקת הריון ביתית בזמן נטילת אוביטרל, חשוב לעקוב אחר הרופא שלך. הרופא שלך יכול להזמין בדיקה מדויקת יותר שלא תושפע מ-Obitrel.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן