דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן לאחר ההשתרשות ניתן לבצע בדיקת הריון?
2023-03-21 18:33:00+02:00

כמה זמן לאחר ההשתרשות ניתן לבצע בדיקת הריון?

מה זה השתרשות?

השתרשות היא תהליך של הסרת שכבת ההגנה של התאים מפני השטח של הרחם. זה נעשה כדי להגדיל את סיכויי ההתעברות. במהלך התהליך, הרופא ישתמש בצינור דק וגמיש כדי להסיר את התאים מהרחם. תהליך זה נעשה בדרך כלל במשרד או במרפאה של רופא.

מתי לעשות בדיקת הריון לאחר השתרשות

הזמן הטוב ביותר לבצע בדיקת הריון לאחר השתרשות הוא שבועיים לאחר ההליך. הסיבה לכך היא שלוקח כשבועיים עד שהביצית המופרית משתילה ברחם. אם הביצית הושתלה, הורמון ההריון, hCG, יהיה קיים בשתן. בדיקת הריון תוכל לזהות הורמון זה ולקבוע אם את בהריון.

מה אם הבדיקה שלילית?

אם בדיקת ההריון שלילית, חשוב לזכור שייתכן שיחלפו עד שבועיים עד שהורמון hCG יהיה נוכח בשתן. אם הבדיקה עדיין שלילית לאחר שבועיים, מומלץ לבצע בדיקה נוספת. אם הבדיקה עדיין שלילית לאחר שבועיים, מומלץ לפנות לרופא.

מה אם הבדיקה חיובית?

אם בדיקת ההריון חיובית, חשוב לקבוע תור לרופא. הרופא יוכל לאשר את ההיריון ולספק לך מידע למה לצפות במהלך ההריון.

שיקולים אחרים

חשוב לזכור שבדיקת הריון אינה מדויקת ב-100%. יש סיכוי שהבדיקה עלולה לתת תוצאה חיובית שגויה או שלילית שגויה. אם אינך בטוחה בתוצאות, מומלץ לפנות לרופא. בנוסף, חשוב לזכור שאין להשתמש בבדיקת הריון כאמצעי מניעה. אם את מנסה להימנע מהריון, חשוב להשתמש באמצעי מניעה כגון קונדומים או גלולות למניעת הריון. לבסוף, חשוב לזכור שאין להשתמש בבדיקת הריון כדי לאבחן מצב רפואי כלשהו. אם אתה חווה תסמינים כלשהם, חשוב לפנות לרופא.

סיכום

לסיכום, חשוב לזכור כי אין לבצע בדיקת הריון עד שבועיים לאחר ההשתרשות. הסיבה לכך היא שלוקח כשבועיים עד שהביצית המופרית משתילה ברחם. אם הבדיקה שלילית, מומלץ לבצע בדיקה נוספת לאחר שבועיים. אם הבדיקה חיובית, חשוב לקבוע תור לרופא. כמו כן, חשוב לזכור שאין להשתמש בבדיקת הריון כאמצעי מניעה או לאבחון מצב רפואי כלשהו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן