דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן יכולים להימשך צירים לא סדירים?
2023-03-15 15:23:00+02:00

כמה זמן יכולים להימשך צירים לא סדירים?

מהן התכווצויות לא סדירות?

צירים לא סדירים הם התכווצויות המתרחשות במרווחי זמן לא קבועים ולרוב אינם חזקים כמו צירים רגילים. הם בדרך כלל אינם קשורים ללידה ויכולים להתרחש בכל עת במהלך ההריון. הם יכולים להיות לא נוחים ויכולים להימשך בין כמה שניות לכמה דקות.

מה גורם להתכווצויות לא סדירות?

הגורם להתכווצויות לא סדירות לא תמיד ידוע, אבל הם נגרמים בדרך כלל על ידי מתיחה של הרחם או תנועת התינוק. הם יכולים להיגרם גם מהתייבשות, מתח, או אפילו פעילות מינית.

כמה זמן יכולים להימשך צירים לא סדירים?

צירים לא סדירים יכולים להימשך בין כמה שניות לכמה דקות. הם בדרך כלל לא נמשכים יותר מזה ואינם קשורים בדרך כלל ללידה.

מתי עלי להתקשר לרופא שלי?

אם יש לך צירים לא סדירים שנמשכים יותר מכמה דקות או אם הם הופכים תכופים יותר או חזקים יותר, עליך להתקשר לרופא שלך. חשוב גם להתקשר לרופא אם אתה חווה תסמינים אחרים כגון דימום, כאבי בטן או חום.

מה אני יכול לעשות כדי לעזור?

אם יש לך צירים לא סדירים, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור. ראשית, נסה להירגע ולקחת נשימות עמוקות. אתה יכול גם לנסות לשתות הרבה נוזלים ולעשות אמבטיה חמה. אם הצירים הופכים תכופים יותר או חזקים יותר, עליך להתקשר לרופא שלך.

מתי כדאי ללכת לבית החולים?

אם יש לך צירים קבועים בהפרש של חמש דקות או פחות, עליך לפנות לבית החולים. אתה צריך גם ללכת לבית החולים אם אתה סובל מתסמינים אחרים כגון דימום, כאבי בטן או חום.

סיכום

צירים לא סדירים יכולים להימשך בין מספר שניות לכמה דקות ולרוב אינם קשורים לצירים. אם יש לך צירים לא סדירים שנמשכים יותר מכמה דקות או אם הם הופכים תכופים יותר או חזקים יותר, עליך להתקשר לרופא שלך. אם יש לך צירים קבועים בהפרש של חמש דקות או פחות, עליך לפנות לבית החולים. חשוב לשמור על לחות ורגועה ולהתקשר לרופא אם אתה חווה תסמינים אחרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן