דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן יין לבן פתוח נשמר במקרר?
2023-04-06 13:00:00+02:00

כמה זמן יין לבן פתוח נשמר במקרר?

מהו יין לבן?

יין לבן הוא סוג יין העשוי מענבים לבנים או תערובת של ענבים לבנים ושחורים. הוא בדרך כלל בעל גוף קל ובעל טעם פירותי, פרחוני וחומצי. יינות לבנים מוגשים בדרך כלל צוננים וניתן ליהנות מהם עם מגוון מאכלים.

כמה זמן מחזיק יין לבן פתוח במקרר?

יין לבן פתוח יכול להחזיק עד חמישה ימים במקרר. עם זאת, חשוב לציין שאיכות היין תתחיל לרדת כבר מהיום הראשון. הטעם והארומה של היין יתחילו לדעוך והיין יהפוך לחומצי יותר.

כיצד לאחסן יין לבן פתוח במקרר

כשמאחסנים יין לבן פתוח במקרר, חשוב להרחיק אותו מריחות חזקים ואור. הדרך הטובה ביותר לאחסן יין לבן פתוח היא בכלי אטום או בבקבוק יין עם פקק. זה יעזור לשמור על טריות היין ולמנוע ממנו להתקלקל.

טיפים לאחסון יין לבן פתוח

תשמור את זה קר

חשוב לשמור על יין לבן פתוח בטמפרטורה קרירה. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון יין לבן פתוח היא בין 45-55°F. שמירה על היין בטמפרטורה זו תעזור לשמר את הטעם והארומה שלו.

הרחק אותו מהאור

אור יכול לגרום ליין להתקלקל מהר יותר, ולכן חשוב להרחיק יין לבן פתוח מאור שמש ישיר. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לאחסן את היין במקום חשוך, כמו ארון או מזווה.

איך לדעת אם יין לבן פתוח התקלקל

אם יין לבן פתוח התקלקל, יהיה לו ריח וטעם חמוץ או חומץ. גם צבע היין עשוי להיות כהה מהרגיל. אם אתה מבחין באחד מהסימנים הללו, עדיף להשליך את היין.

טבלה: כמה זמן מחזיק יין לבן פתוח במקרר?

סוג יין זמן אחסון
יין לבן עד 5 ימים

סיכום

יין לבן פתוח יכול להחזיק עד חמישה ימים במקרר. עם זאת, חשוב לאחסן את היין כראוי בכלי אטום או בבקבוק יין עם פקק. כמו כן, חשוב להרחיק את היין מריחות חזקים ואור. אם אתה מבחין בסימנים שהיין התקלקל, עדיף לזרוק אותו. למידע נוסף על אחסון יין לבן פתוח, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן