דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן טמאל מוכן להיות בחוץ?
2023-04-11 11:12:00+02:00

כמה זמן טמאל מוכן להיות בחוץ?

מה זה תמאל?

טמל הוא מאכל מקסיקני מסורתי העשוי ממאסה (בצק תירס) וממולא במגוון מרכיבים, כגון בשרים, ירקות וגבינות. לאחר מכן עוטפים את הטמאל בקליפת תירס או עלה בננה ומאדים או מבושלים. Tamales הוא מאכל פופולרי במקסיקו ובמדינות אחרות באמריקה הלטינית.

כמה זמן טמאל מוכן להיות בחוץ?

טמאל מוכן יכול להיות בחוץ עד שעתיים לפני שצריך לזרוק אותו. לאחר שעתיים הטמל יתחיל להתקלקל ואסור לאכול אותו. חשוב לשמור את הטמאל במקום קריר ויבש ולוודא שהוא לא חשוף לאור שמש ישיר.

אחסון Tamales

אם נשארו לכם טמלס, עדיף לאחסן אותם במקרר. ניתן לשמור את הטמאלס במקרר עד שלושה ימים. כאשר מאחסנים את הטמאלס, הקפידו לעטוף אותם היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום כדי למנוע מהם להתייבש.

חימום חוזר של Tamales

אם נשארו לכם טמלס, אפשר לחמם אותם בתנור או במיקרוגל. לחימום חוזר בתנור, מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס ומניחים את הטמאלס על תבנית אפייה. אופים במשך 10-15 דקות, או עד שהטמלס מתחממים. כדי לחמם מחדש במיקרוגל, מניחים את הטמאלס על צלחת המתאימה למיקרוגל ומחממים במשך 1-2 דקות, או עד שהם מתחממים.

מקפיא טמאלס

ניתן גם להקפיא את הטמאלס עד שלושה חודשים. כדי להקפיא את הטמאלס, עטפו אותם היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום והניחו אותם בכלי עמיד במקפיא. כשמוכנים לאכילה, מפשירים את הטמלס במקרר למשך הלילה ומחממים מחדש לפי ההוראות לעיל.

סיכום

טמלים מוכנים יכולים להיות בחוץ עד שעתיים לפני שצריך לזרוק אותם. לאחסון טמאלס כדאי לשמור אותם במקרר עד שלושה ימים. ניתן גם להקפיא את הטמאלס עד שלושה חודשים. כאשר מחממים טמאלס, הקפידו לחמם אותם היטב לפני האכילה. למידע נוסף על Tamales, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן