דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן הדרכון צריך להיות תקף לפני טיסה?
2023-03-27 09:00:00+02:00

כמה זמן הדרכון צריך להיות תקף לפני טיסה?

מהי דרישת תוקף הדרכון?

כאשר מתכננים טיול לחו"ל, חשוב לדעת כמה זמן הדרכון שלכם חייב להיות בתוקף לפני שתוכלו לעלות לטיסה. בדרך כלל, רוב המדינות דורשות שהדרכון שלך יהיה תקף לפחות שישה חודשים מעבר לתאריך הטיסה חזרה. המשמעות היא שאם אתם מתכננים טיול שיימשך יותר מחצי שנה, תצטרכו לחדש את הדרכון לפני שתוכלו לעלות למטוס. חשוב לציין שבמדינות מסוימות עשויות להיות דרישות תוקף דרכון שונות. לדוגמה, מדינות מסוימות עשויות לדרוש שהדרכון שלך יהיה תקף לפחות שלושה חודשים מעבר לתאריך הטיסה חזרה. חשוב לבדוק את דרישות תוקף הדרכון של המדינה בה אתה מבקר לפני שאתה מזמין את הטיסה שלך.

טיפים להבטחת הדרכון שלך בתוקף

כדי להבטיח שהדרכון שלכם תקף לטיול שלכם, חשוב לתכנן מראש. הנה כמה טיפים להבטחת הדרכון שלך בתוקף:

  • בדוק את דרישות תוקף הדרכון של המדינה שבה אתה מבקר לפני שאתה מזמין את הטיסה שלך.
  • יש לחדש את הדרכון לפחות שישה חודשים לפני הנסיעה אם תוקפו אמור לפוג בקרוב.
  • בדוק את תאריך התפוגה של הדרכון שלך לפני שאתה מזמין את הטיסה שלך.
  • בדוק את תאריך התפוגה של הדרכון שלך לפני שאתה מגיש בקשה לויזה.
  • בדוק את תאריך התפוגה של הדרכון שלך לפני שאתה מגיש בקשה לביטוח נסיעות.

מה לעשות אם הדרכון שלך פג

אם פג תוקפו של הדרכון שלך, תצטרך לחדש אותו לפני שתוכל לעלות לטיסה. כדי לחדש את הדרכון שלך, תצטרך למלא טופס בקשה ולהגיש אותו למשרד הדרכונים המקומי שלך. תצטרך גם להגיש את הדרכון הנוכחי שלך, תמונת דרכון, ואת האגרה החלה. בהתאם למדינה שלך, ייתכן שיחלפו מספר שבועות עד לחידוש הדרכון שלך.

סיכום

כאשר מתכננים טיול לחו"ל, חשוב לדעת כמה זמן הדרכון שלכם חייב להיות בתוקף לפני שתוכלו לעלות לטיסה. בדרך כלל, רוב המדינות דורשות שהדרכון שלך יהיה תקף לפחות שישה חודשים מעבר לתאריך הטיסה חזרה. כדי להבטיח שהדרכון שלכם תקף לטיול שלכם, חשוב לתכנן מראש ולבדוק את דרישות תוקף הדרכון של המדינה בה אתם מבקרים לפני שאתם מזמינים את הטיסה. אם פג תוקפו של הדרכון שלך, תצטרך לחדש אותו לפני שתוכל לעלות לטיסה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן