דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אתה צריך לחכות בין מבחן למבחן 2016?
2023-04-09 15:31:00+02:00

כמה זמן אתה צריך לחכות בין מבחן למבחן 2016?

מהי תקופת ההמתנה בין הבדיקות?

בכל הנוגע לביצוע מבחנים, לרוב ישנה תקופת המתנה בין מבחן למבחן. תקופת המתנה זו יכולה להשתנות בהתאם לסוג המבחן ולמוסד המבצע את המבחן. ככלל, תקופת ההמתנה בין מבחן למבחן נקבעת על ידי המוסד העורך את המבחן. לדוגמה, מועצת המכללה, המנהלת את ה-SAT, דורשת תקופת המתנה של שישה שבועות לפחות בין מבחן למבחן.

מהי תקופת ההמתנה ל-ACT?

ה-ACT הוא מבחן סטנדרטי נוסף המנוהל על ידי מועצת המכללה. תקופת ההמתנה ל-ACT שונה במקצת מתקופת ההמתנה ל-SAT. ה-ACT מחייב תקופת המתנה של לפחות ארבעה שבועות בין מבחן למבחן. המשמעות היא שאם תיגשו ל-ACT בחודש יוני, עליכם להמתין לפחות ארבעה שבועות לפני שניגשים למבחן ביולי.

מהי תקופת ההמתנה ל-GRE?

ה-GRE הוא מבחן סטנדרטי המנוהל על ידי שירות הבדיקות החינוכיות (ETS). תקופת ההמתנה ל-GRE שונה במקצת מתקופת ההמתנה ל-SAT ו-ACT. ה-GRE דורש תקופת המתנה של לפחות 21 יום בין בדיקות לבדיקה. משמעות הדבר היא שאם אתה לוקח את ה-GRE ביוני, עליך להמתין לפחות 21 ימים לפני שניגשים למבחן ביולי.

מהי תקופת ההמתנה ל-GMAT?

ה-GMAT הוא מבחן סטנדרטי המנוהל על ידי מועצת הקבלה לניהול בוגרים (GMAC). תקופת ההמתנה ל-GMAT שונה במקצת מתקופת ההמתנה ל-SAT, ACT ו-GRE. ה-GMAT דורש תקופת המתנה של לפחות 16 ימים בין מבחן למבחן. המשמעות היא שאם תיגשו ל-GMAT ביוני, עליכם להמתין לפחות 16 ימים לפני שניגשים למבחן ביולי.

מהי תקופת ההמתנה ל-LSAT?

LSAT הוא מבחן סטנדרטי המנוהל על ידי מועצת הקבלה למשפטים (LSAC). תקופת ההמתנה ל-LSAT שונה במקצת מתקופת ההמתנה ל-SAT, ACT, GRE ו-GMAT. ה-LSAT דורש תקופת המתנה של לפחות 30 יום בין מבחן לבדיקה. המשמעות היא שאם אתה לוקח את ה-LSAT ביוני, עליך להמתין לפחות 30 יום לפני שניגשים למבחן ביולי. לסיכום, תקופת ההמתנה בין מבחן למבחן יכולה להשתנות בהתאם לסוג המבחן ולמוסד המבצע את המבחן. ככלל, תקופת ההמתנה בין מבחן למבחן נקבעת על ידי המוסד העורך את המבחן. לדוגמה, מועצת המכללה, המנהלת את ה-SAT, דורשת תקופת המתנה של שישה שבועות לפחות בין מבחן למבחן. ה-ACT מחייב תקופת המתנה של לפחות ארבעה שבועות בין מבחן למבחן. ה-GRE דורש תקופת המתנה של לפחות 21 יום בין בדיקות לבדיקה. ה-GMAT דורש תקופת המתנה של לפחות 16 ימים בין מבחן למבחן. וה- LSAT דורש תקופת המתנה של לפחות 30 יום בין מבחן לבדיקה. חשוב להיות מודעים לתקופת ההמתנה בין בדיקות לבדיקה כדי שתוכלו לתכנן בהתאם. אם תרצו ללמוד עוד על תקופת ההמתנה בין מבחנים, תוכלו לצפות בסרטון זה ביוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן