דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?
2023-03-13 18:28:00+02:00

כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

מהי ויזת תייר?

אשרת תייר היא סוג של ויזה המאפשרת לאזרחים זרים להיכנס לארצות הברית לפרק זמן מוגבל למטרת תיירות או עסקים. אשרות תייר תקפות בדרך כלל למשך שישה חודשים, אם כי מדינות מסוימות עשויות להנפיק ויזות בתוקף עד שנה.

כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

משך הזמן בו תוכלו לשהות בארה"ב עם ויזת תייר תלוי בסוג הויזה שיש לכם ובמדינה ממנה אתם מגיעים. ככלל, רוב ויזות התיירים תקפות לשישה חודשים, אם כי מדינות מסוימות עשויות להנפיק ויזות בתוקף עד שנה. אם אתה ממדינה שמשתתפת בתוכנית ויתור ויזה, ייתכן שתוכל להישאר בארה"ב למשך עד 90 יום ללא ויזה. עם זאת, אם אתם מתכננים לשהות יותר מ-90 יום, תצטרכו להגיש בקשה לוויזת תייר.

הארכת שהותך בארה"ב

אם ברצונך לשהות בארה"ב יותר מתקופת הזמן המותרת בוויזת התייר שלך, תצטרך להגיש בקשה להארכה. כדי להגיש בקשה להארכה, עליך להגיש טופס I-539, בקשה להארכת/שינוי סטטוס לא-מהגר, לשירותי האזרחות וההגירה של ארה"ב (USCIS). עליך להגיש את בקשתך לפחות 45 ימים לפני תום תוקף הויזה שלך. אם בקשתך תאושר, תינתן לך ארכה של עד שישה חודשים.

דרישות לאשרת תייר

על מנת להיות זכאי לאשרת תייר, עליך לעמוד בדרישות מסוימות. עליך להיות בעל דרכון תקף ממדינת הולדתך, ועליך להיות מסוגל להוכיח שיש לך מספיק כסף כדי לפרנס את עצמך במהלך שהותך בארה"ב. עליך גם להוכיח שיש לך סיבה תקפה לביקור בארה"ב, כגון תיירות, עסקים או ביקור משפחתי. עליך גם להוכיח שיש לך קשרים עם ארץ הולדתך, כגון עבודה או משפחה, שיבטיחו שתחזור הביתה לאחר ביקורך.

הוכחה של קרנות

בעת הגשת בקשה לאשרת תייר, עליך לספק הוכחה לכספים כדי להוכיח שיש לך מספיק כסף כדי לפרנס את עצמך במהלך שהותך בארה"ב. זה יכול לכלול דפי בנק, תלושי שכר או מסמכים אחרים שמראים שיש לך מספיק כסף כדי לכסות את ההוצאות שלך.

הוכחת קשרים למדינת הבית

בעת הגשת בקשה לאשרת תייר, עליך לספק גם הוכחה לקשר עם מדינתך. זה יכול לכלול מסמכים כגון מכתב הצעת עבודה, הוכחה לבעלות על נכס או הוכחה לקשרים משפחתיים.

רֵאָיוֹן

בעת הגשת בקשה לוויזת תייר, ייתכן שתידרש להגיע לראיון בשגרירות ארה"ב או בקונסוליה במדינתך. במהלך הראיון, תישאל שאלות לגבי התוכניות שלך לביקור בארה"ב והקשרים שלך עם מדינת הולדתך.

סיכום

אם אתם מתכננים טיול לארה"ב, חשוב להבין כמה זמן תוכלו לשהות בארה"ב עם ויזת תייר. ככלל, רוב ויזות התייר תקפות לשישה חודשים, אם כי מדינות מסוימות עשויות להנפיק ויזות בתוקף עד שנה. אם ברצונך לשהות בארה"ב למשך זמן ארוך יותר מהזמן המותר בוויזת התייר שלך, תצטרך להגיש בקשה להארכה. כדי להגיש בקשה להארכה, עליך להגיש טופס I-539, בקשה להארכת/שינוי סטטוס לא-מהגר, לשירותי האזרחות וההגירה של ארה"ב (USCIS). בעת הגשת בקשה לאשרת תייר, עליך לספק גם הוכחות לכספים והוכחות של קשרים עם ארץ הולדתך. ייתכן שתידרש להשתתף בראיון בשגרירות ארה"ב או בקונסוליה במדינת הולדתך. על ידי הבנת הדרישות לאשרת תייר וכמה זמן אתה יכול לשהות בארה"ב עם ויזת תייר, אתה יכול להבטיח שהטיול שלך ל- ארצות הברית היא הצלחה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן