דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?
2023-03-25 04:47:00+02:00

כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

מהי ויזת תייר?

אשרת תייר היא סוג של ויזה המאפשרת לאזרחים זרים להיכנס לארצות הברית לפרק זמן מוגבל למטרת תיירות או עסקים. אשרות תייר תקפות בדרך כלל למשך שישה חודשים, אם כי מדינות מסוימות עשויות להנפיק ויזות בתוקף עד שנה.

כמה זמן אתה יכול להישאר בארה"ב עם ויזת תייר?

משך הזמן בו תוכלו לשהות בארה"ב עם ויזת תייר תלוי בסוג הויזה שיש לכם ובמדינה ממנה אתם מגיעים. ככלל, רוב אשרות התיירים תקפות לשישה חודשים, אם כי מדינות מסוימות עשויות להנפיק אשרות בתוקף עד שנה.

הארכת שהותך

אם ברצונך לשהות בארה"ב יותר מתקופת הזמן המותרת בוויזת התייר שלך, עליך להגיש בקשה להארכה. כדי להגיש בקשה להארכה, עליך להגיש טופס I-539, בקשה להארכת/שינוי סטטוס שאינם מהגרים, לשירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS).

דרישות להרחבה

על מנת להיות זכאי להארכה, עליך לעמוד בדרישות מסוימות. דרישות אלו כוללות:

  • אתה חייב להיות בעל דרכון בתוקף.
  • יש להצטייד באשרת תייר תקפה.
  • חייבת להיות לך סיבה מוצדקת להארכת שהותך.
  • אתה חייב שיהיה לך מספיק כסף כדי לפרנס את עצמך במהלך שהותך.
  • אסור לך להפר שום חוקי הגירה בארה"ב.

אם בקשתך להארכה תאושר, תורשה להישאר בארה"ב לפרק זמן נוסף. עם זאת, חשוב לציין שהארכות אינן מובטחות והן ניתנות לפי שיקול דעתו של ה-USCIS.

סיכום

אם אתם מתכננים טיול לארה"ב, חשוב להבין כמה זמן תוכלו לשהות בארה"ב עם ויזת תייר. ככלל, רוב אשרות התיירים תקפות לשישה חודשים, אם כי מדינות מסוימות עשויות להנפיק אשרות בתוקף עד שנה. אם ברצונך לשהות בארה"ב יותר מתקופת הזמן המותרת בוויזת התייר שלך, עליך להגיש בקשה להארכה. כדי להגיש בקשה להארכה, עליך להגיש טופס I-539, בקשה להארכת/שינוי סטטוס שאינם מהגרים, לשירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS). חשוב לציין כי הארכות אינן מובטחות והן ניתנות לפי שיקול דעתו של ה-USCIS.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן