דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אתה יכול להיות עם פתיחה 3?
2023-03-15 08:41:00+02:00

כמה זמן אתה יכול להיות עם פתיחה 3?

מה זה פתיחה 3?

פתיחה 3 היא סוג של יד פוקר המורכבת משלושה קלפים באותה דרגה. זה ידוע גם בתור שלישייה, טיולים או סט. הפתיחה 3 הנפוצה ביותר היא שלושה קלפים, שהם שלושה קלפים באותה דרגה. לדוגמה, אם יש לך שלושה מלכים, אז יש לך פתיחה 3.

כמה זמן אתה יכול להיות עם פתיחה 3?

משך הזמן שאתה יכול להיות עם פתיחה 3 תלוי במשחק שאתה משחק. בטקסס הולדם, אתה יכול להיות עם פתיחה 3 כל עוד היד נמשכת. זה אומר שאם יש לך פתיחה 3, אתה יכול להישאר ביד עד לחלוקת קלף הריבר. באומהה, לעומת זאת, אתה יכול להיות עם פתיחה 3 רק עבור שני סבבי הימורים. זה אומר שאם יש לך פתיחה 3, עליך לקפל או להעלות לאחר חלוקת קלפי הפלופ והתור. אם לא תעלה, עליך להתקפל לאחר חלוקת קלף התור.

מה הסיכויים שיש פתיחה 3?

הסיכויים לקבל פתיחה 3 בטקסס הולדם הם 1 ל-221. זה אומר שעל כל 221 ידיים שיחלקו לך, יהיה לך פתיחה 3. באומהה, הסיכויים מעט גבוהים יותר, 1 ל-169.

טבלה: סיכויי פתיחה 3

מִשְׂחָק סיכויי פתיחה 3
טקסס הולדם 1 ל-221
אומהה 1 ל-169

מה היתרונות של פתיחה 3?

פתיחה 3 יכולה להיות מועילה במספר דרכים. ראשית, זה נותן לך יד התחלתית חזקה, שיכולה לעזור לך לזכות בקופה. שנית, זה נותן לך את ההזדמנות לבלף, שכן היריבים שלך עשויים לחשוב שיש לך יד חזקה יותר ממה שיש לך בפועל. לבסוף, זה נותן לך את ההזדמנות לעשות יד גדולה אם הלוח יתחבר, ונותן לך בית מלא או ארבעה סוגים.

מהם הסיכונים של פתיחה 3?

הסיכון העיקרי של פתיחה 3 הוא שניתן לנצח אותו בקלות על ידי שלשה גבוהה יותר או סטרייט או סומק. בנוסף, אם הלוח מתלכד, זה יכול להיות קשה לעשות בית מלא או ארבעה מסוגים, מכיוון שליריבים שלך עשויים להיות אותם קלפים כמוך.

סיכום

פתיחה 3 היא יד התחלה חזקה בפוקר, אך ניתן לנצח אותה בקלות על ידי ידיים גבוהות יותר. משך הזמן שאתה יכול להיות עם פתיחה 3 תלוי במשחק שאתה משחק, והסיכויים לקבל פתיחה 3 הם 1 ל-221 בטקסס הולדם ו-1 ל-169 באומהה. היתרונות של פתיחה 3 כוללים יד התחלתית חזקה, הזדמנות לבלף, והזדמנות לעשות יד גדולה אם הלוח יתחבר. עם זאת, הסיכונים של פתיחה 3 כוללים את האפשרות להיות מוכה בידיים גבוהות יותר ואת הקושי לעשות בית מלא או ארבע מסוג זה אם הלוח יתחבר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן