דף הבית » טופ 10 » כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?
2023-05-09 08:06:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

מה זה מרק עוף?

מרק עוף הוא אוכל מנחם קלאסי שנהנים ממנו ברחבי העולם. זוהי מנה פשוטה עשויה עם עוף, ירקות ומרק. זה מוגש לעתים קרובות עם אטריות, אורז או כופתאות. מרק עוף הוא דרך מצוינת להשתמש בשאריות וניתן להכין אותו במגוון דרכים.

איך לאחסן מרק עוף במקרר

מרק עוף צריך להישמר בכלי אטום במקרר. יש לאכול אותו תוך שלושה עד ארבעה ימים מרגע הכנתו. אם המרק מאוחסן בכלי רדוד, יש לאכול אותו תוך יומיים. כאשר מחממים מרק עוף, יש להביא אותו לרתיחה מתגלגלת ולאחר מכן להרתיח במשך 10 דקות לפחות. זה יבטיח שהמרק יתבשל ביסודיות ושכל חיידק שאולי צמח במרק ייהרג.

כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

מרק עוף יכול להישמר במקרר עד ארבעה ימים. לאחר ארבעה ימים, יש לזרוק אותו. אם המרק מאוחסן בכלי רדוד, יש לאכול אותו תוך יומיים.

טבלה: כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

שיטת אחסון מגבלת זמן
בכלי אטום 3-4 ימים
מיכל רדוד 2 ימים

כשמאחסנים מרק עוף, חשוב להקפיד על שמירתו בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות המרק ולמנוע מחיידקים לצמוח. חשוב גם להקפיד על חימום המרק לרתיחה מתגלגלת לפני האכילה. זה יעזור להבטיח שכל חיידק שאולי גדל במרק יהרוג. כשמדובר באחסון מרק עוף, חשוב לזכור שיש לאכול אותו תוך ארבעה ימים מרגע הכנתו. אם המרק מאוחסן בכלי רדוד, יש לאכול אותו תוך יומיים. חשוב גם לוודא שהמרק יתחמם לרתיחה מתגלגלת לפני האכילה. זה יעזור להבטיח שכל חיידק שאולי גדל במרק יהרוג. אם אתה רוצה ללמוד עוד על אחסון מרק עוף, בדוק את הסרטון הזה . זה יספק לך מידע נוסף על איך לאחסן מרק עוף וכמה זמן הוא יכול להחזיק מעמד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן