דף הבית » מידע מקצועי » כמה זמן אפשר לשמור דגים טריים במקרר?
2023-05-08 08:06:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור דגים טריים במקרר?

מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן דגים טריים?

כשמדובר באחסון דגים טריים, הדרך הטובה ביותר לשמור אותו טרי היא לשמור אותו קר. הטמפרטורה האופטימלית לאחסון דגים טריים היא בין 32°F ל-40°F. המשמעות היא שהמקום הטוב ביותר לאחסון דגים טריים הוא במקרר.

כמה זמן אפשר לשמור דגים טריים במקרר?

משך הזמן שניתן לשמור דג טרי במקרר תלוי בסוג הדג ובאופן ההכנה שלו. בדרך כלל, ניתן לשמור דג נא במקרר עד יומיים. דגים מבושלים יכולים להישמר במקרר עד ארבעה ימים.

טיפים לאחסון דגים טריים

1. עוטפים את הדג בניילון או בנייר כסף

כשמאחסנים דג טרי במקרר, חשוב לעטוף אותו בניילון או בנייר כסף. זה יעזור למנוע מהדג להתייבש וגם יעזור למנוע ממנו לספוג ריחות ממאכלים אחרים במקרר.

2. מניחים את הדג על צלחת או מגש

כשמאחסנים דג טרי במקרר, חשוב להניח אותו על צלחת או מגש. זה יעזור למנוע מהדג לבוא במגע עם כל בשר נא או מזונות אחרים שעלולים לזהם אותו.

3. מניחים את הדג בחלק הקר ביותר של המקרר

כשמאחסנים דג טרי במקרר, חשוב להניח אותו בחלק הקר ביותר של המקרר. זה יעזור למנוע מהדג להתקלקל מהר מדי.

4. השתמשו בדגים תוך יומיים

כשמאחסנים דגים טריים במקרר, חשוב להשתמש בו תוך יומיים. זה יעזור להבטיח שהדג עדיין טרי ובטוח לאכילה.

סיכום

אחסון דגים טריים במקרר היא הדרך הטובה ביותר לשמור אותו טרי ובטוח לאכילה. הטמפרטורה האופטימלית לאחסון דגים טריים היא בין 32°F ל-40°F. משך הזמן שניתן לשמור דג טרי במקרר תלוי בסוג הדג ובאופן ההכנה שלו. ככלל, ניתן לאחסן דג נא במקרר עד יומיים ודגים מבושלים יכולים להישמר במקרר עד ארבעה ימים. כשמאחסנים דג טרי במקרר, חשוב לעטוף אותו בניילון או בנייר כסף, להניח אותו על צלחת או מגש, להניח אותו בחלק הקר ביותר של המקרר ולהשתמש בו תוך יומיים. למידע נוסף על אחסון דגים טריים, אתה יכול לעיין במאמר זה או בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן