דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר לשמור דגים אפויים במקרר?
2023-03-25 12:36:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור דגים אפויים במקרר?

מהם חיי המדף של דגים אפויים?

דגים אפויים הם ארוחה טעימה ומזינה שכל המשפחה יכולה להנות ממנה. אבל כמה זמן אפשר לשמור אותו במקרר? התשובה תלויה בסוג הדג שאתם מאחסנים ובאופן בישולו. בדרך כלל, דגים מבושלים יכולים להישמר במקרר עד שלושה ימים.

איך לאחסן דגים אפויים

כשמאחסנים דג מבושל, חשוב לשמור אותו בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות הדג ולמנוע ממנו להתקלקל. כמו כן, חשוב לאחסן את הדג בחלק הקר ביותר של המקרר, כמו המדף התחתון.

טיפים לאחסון דגים אפויים

כאשר מאחסנים דג מבושל, חשוב להרחיק אותו ממאכלים אחרים בעלי ריח חזק. זה יעזור למנוע מהדג לספוג את הריחות של מזונות אחרים. חשוב גם לאחסן את הדג בכלי רדוד כדי שיתקרר במהירות.

סמן את המיכל

כשמאחסנים דגים מבושלים, חשוב לסמן את המיכל בתאריך שבו בושל. זה יעזור לך לעקוב אחר כמה זמן הדג שהה במקרר.

הקפאת דגים אפויים

אם רוצים לאחסן דג מבושל לפרק זמן ארוך יותר, אפשר להקפיא אותו. כדי להקפיא דגים מבושלים, עוטפים אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום ומניחים אותו בכלי עמיד במקפיא. דגים מבושלים קפואים יכולים להישמר במקפיא עד שלושה חודשים.

חימום חוזר של דגים אפויים

כאשר מחממים דג מבושל, חשוב לוודא שהוא מחומם היטב. הדרך הטובה ביותר לחמם מחדש דג מבושל היא להכניס אותו לתנור שחומם מראש ל-350 מעלות צלזיוס למשך 10-15 דקות. ניתן גם לחמם דג מבושל במיקרוגל, אך הקפידו לכסות אותו במגבת נייר לחה כדי למנוע את התייבשותו.

הגשת דג אפוי

בהגשת דג מבושל, חשוב לוודא שהוא מבושל לטמפרטורה פנימית של 145 מעלות צלזיוס. זה יבטיח שהדג בטוח לאכילה. כמו כן, חשוב להגיש דג מבושל מיד לאחר בישולו. אם לא מגישים את הדג מיד, עדיף לאחסן אותו במקרר עד שתהיה מוכן להגשה.

סיכום

דגים אפויים הם ארוחה טעימה ומזינה שכל המשפחה יכולה להנות ממנה. עם זאת, חשוב לאחסן אותו כראוי על מנת לשמור אותו טרי ובטוח לאכילה. בדרך כלל, דגים מבושלים יכולים להישמר במקרר עד שלושה ימים. אם רוצים לאחסן דג מבושל לפרק זמן ארוך יותר, אפשר להקפיא אותו עד שלושה חודשים. כאשר מחממים דג מבושל, חשוב לוודא שהוא מחומם היטב. לבסוף, כאשר מגישים דג מבושל, חשוב לוודא שהוא מבושל לטמפרטורה פנימית של 145 מעלות צלזיוס. ביצוע הטיפים האלה יעזור לכם ליהנות מהדג האפוי שלכם כמה שיותר זמן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן