דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקרר?
2023-03-14 14:40:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקרר?

מה זה בשר טחון?

בשר טחון הוא סוג של בשר שעבר עיבוד לחתיכות קטנות. הוא עשוי בדרך כלל מבשר בקר, חזיר, עוף או הודו, אך ניתן להכין אותו גם מסוגים אחרים של בשר. בשר טחון הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות, מהמבורגרים וטאקו ועד לקציץ בשר ותבשילים.

כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקרר?

ניתן לשמור בשר טחון במקרר עד יומיים. לאחר יומיים יש להקפיא לאחסון ארוך יותר. חשוב לציין שאסור להשאיר בשר טחון בטמפרטורת החדר יותר משעתיים.

כיצד לאחסן בשר טחון בצורה בטוחה

כשמאחסנים בשר טחון, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון. זה יעזור לשמור על טריות הבשר ולמנוע ממנו להתקלקל. חשוב גם לסמן את האריזה בתאריך הרכישה או הכנתה.

הקפאת בשר טחון

ניתן להקפיא בשר טחון עד שלושה חודשים. בהקפאת בשר טחון, חשוב לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או להניח אותו בכלי אטום. זה יעזור לשמור על טריות הבשר ולמנוע ממנו להתקלקל.

הפשרת בשר טחון

בהפשרת בשר טחון חשוב להפשיר אותו במקרר. זה יעזור לשמור על טריות הבשר ולמנוע ממנו להתקלקל. כמו כן, חשוב לבשל את הבשר מיד לאחר ההפשרה.

בישול בשר טחון

בעת בישול בשר טחון, חשוב לבשל אותו לטמפרטורה פנימית של לפחות 160 מעלות צלזיוס. זה יעזור להבטיח שהבשר מבושל ביסודיות ושכל החיידק הקיים בבשר יהרוג.

טיפים לאחסון בשר טחון

כשמאחסנים בשר טחון, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון. זה יעזור לשמור על טריות הבשר ולמנוע ממנו להתקלקל. חשוב גם לסמן את האריזה בתאריך הרכישה או הכנתה. בנוסף, חשוב לבשל את הבשר מיד לאחר ההפשרה ולבשל אותו לטמפרטורה פנימית של לפחות 160 מעלות צלזיוס. בשר טחון הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. עם זאת, חשוב לאחסן ולבשל אותו כראוי על מנת להבטיח שהוא בטוח לאכילה. על ידי ביצוע העצות המפורטות לעיל, אתה יכול להבטיח שהבשר הטחון שלך מאוחסן ומבושל בבטחה. למידע נוסף על איך לאחסן ולבשל בשר טחון בצורה בטוחה, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן