דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר לשמור בשר בקר טרי במקרר?
2023-03-15 00:35:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור בשר בקר טרי במקרר?

מהם חיי המדף של בשר בקר טרי?

לבשר בקר טרי חיי מדף קצרים יחסית במקרר. בדרך כלל, ניתן לשמור אותו עד שלושה ימים לפני שהוא מתחיל להתקלקל. לאחר מכן, יש לבשל או להקפיא אותו לשימוש מאוחר יותר. חיי המדף של בשר בקר טרי תלויים בנתח, בטמפרטורה של המקרר ובאופן האחסון שלו.

כיצד לאחסן בשר בקר טרי במקרר

כשמאחסנים בשר בקר טרי במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון נצמד. זה יעזור למנוע מהבשר להתייבש וגם יעזור למנוע ממנו לספוג ריחות ממזונות אחרים במקרר. חשוב גם לאחסן את בשר הבקר במדף התחתון של המקרר, כי זה החלק הקר ביותר.

איך לדעת אם בשר בקר טרי התקלקל

חשוב לבדוק את הבשר הטרי באופן קבוע כדי לוודא שהוא לא התקלקל. אם לבשר יש מרקם רירי או ריח חמצמץ, יש לזרוק אותו. בנוסף, אם בשר הבקר אוחסן יותר משלושה ימים, יש לבשל אותו או להקפיא אותו מיד.

טיפים לאחסון בשר בקר טרי

תווית את הבקר

כשמאחסנים בשר בקר טרי במקרר, חשוב לסמן אותו בתאריך רכישתו. זה יעזור להבטיח שימוש בבשר הבקר בתוך חיי המדף המומלצים של שלושה ימים.

מקפיאים את הבקר

אם בשר הבקר הטרי לא ישמש במהלך חיי המדף של שלושה ימים, יש להקפיא אותו לשימוש מאוחר יותר. זה יעזור לשמר את הטעם והמרקם של בשר הבקר וגם יעזור להאריך את חיי המדף שלו.

מבשלים את הבקר מיד

אם בשר הבקר הטרי לא יקפא, יש לבשל אותו מיד. זה יעזור להבטיח שהבקר בטוח לאכילה וגם יעזור לשמר את הטעם והמרקם שלו. לסיכום, לבשר בקר טרי יש חיי מדף קצרים יחסית במקרר. בדרך כלל, ניתן לשמור אותו עד שלושה ימים לפני שהוא מתחיל להתקלקל. לאחר מכן, יש לבשל או להקפיא אותו לשימוש מאוחר יותר. חשוב לאחסן את בשר הבקר בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון ולאחסן אותו במדף התחתון של המקרר. בנוסף, חשוב לבדוק את בשר הבקר הטרי באופן קבוע כדי לוודא שהוא לא התקלקל. אם לבשר יש מרקם רירי או ריח חמצמץ, יש לזרוק אותו. בנוסף, חשוב לסמן את בשר הבקר בתאריך בו נרכש ולהקפיא או לבשל אותו מיד אם לא ייעשה בו שימוש במהלך חיי המדף של שלושה ימים. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח שבשר הבקר הטרי שלך בטוח לאכילה ויישאר טעים וטעים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן