דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר לנהוג בלי טסט לרכב?
2023-04-06 08:43:00+02:00

כמה זמן אפשר לנהוג בלי טסט לרכב?

מהו מבחן רכב?

טסט לרכב הוא בדיקת חובה לרכב הנערכת על ידי מכונאי מוסמך. מטרת הבדיקה היא לוודא שהרכב בטוח לנהיגה ועומד בדרישות החוק לתקינות בדרכים. הבדיקה מתבצעת בדרך כלל כל שנתיים ונדרשת לכל כלי הרכב הרשומים בבריטניה.

האם אתה יכול לנהוג ללא טסט לרכב?

בבריטניה, אסור לנהוג ברכב ללא תעודת טסט לרכב בתוקף. אם תיתפס נוהג ללא תעודת טסט לרכב תקפה, אתה עלול לעמוד בפני קנס של עד 1,000 פאונד ועד שש נקודות עונשין ברישיון שלך.

כמה זמן אפשר לנהוג בלי טסט לרכב?

משך הזמן שניתן לנהוג ללא טסט לרכב תלוי בסוג הרכב בו אתה נוהג. לרכבים, טנדרים ואופנועים ניתן לנהוג עד 12 חודשים ללא תעודת טסט לרכב בתוקף. עבור משאיות, אוטובוסים ורכבות, ניתן לנהוג עד חצי שנה ללא תעודת טסט לרכב בתוקף.

מה קורה אם אתה נוהג ללא טסט לרכב?

אם תיתפס נוהג ללא תעודת טסט לרכב תקפה, אתה עלול לעמוד בפני קנס של עד 1,000 פאונד ועד שש נקודות עונשין ברישיון שלך. כמו כן, ייתכן שתידרש לעבור בדיקה לרכב שלך לפני שתוכל להמשיך ולנהוג בו.

איך אני מקבל טסט לרכב?

ניתן לבצע טסט לרכב מכל מרכז בדיקות מורשה. יהיה עליך לקבוע תור ולקחת את הרכב שלך למרכז הבדיקות. הבדיקה תימשך כ-45 דקות ותינתן לך אישור אם רכבך יעבור את הטסט.

מה עלי לעשות אם הרכב שלי נכשל במבחן?

אם הרכב שלך נכשל במבחן, תצטרך לבצע את התיקונים הדרושים לפני שתוכל לגשת שוב למבחן. כמו כן, תצטרך לשלם שוב עבור הבדיקה.

סיכום

נהיגה ללא תעודת טסט לרכב תקפה אינה חוקית בבריטניה ועלולה לגרום לקנס של עד 1,000 פאונד ועד שש נקודות עונשין ברישיון שלך. ניתן לנהוג עד 12 חודשים ללא תעודת טסט לרכב בתוקף לרכבים, טנדרים ואופנועים, ועד שישה חודשים למשאיות, אוטובוסים ואוטובוסים. אתה יכול לקבל טסט לרכב מכל מרכז בדיקות מורשה ותצטרך לבצע את כל התיקון הנדרש אם הרכב שלך נכשל בטסט.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן