דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר להשאיר בשר טחון במקרר?
2023-03-25 17:21:00+02:00

כמה זמן אפשר להשאיר בשר טחון במקרר?

מה זה בשר טחון?

בשר טחון הוא סוג של בשר שעבר עיבוד לחתיכות קטנות. הוא עשוי בדרך כלל מבשר בקר, חזיר, עוף או הודו. בשר טחון הוא מרכיב פופולרי במנות רבות, כגון המבורגרים, טאקו וקציץ בשר.

כמה זמן אפשר להשאיר בשר טחון במקרר?

ניתן לשמור בשר טחון במקרר עד יומיים. לאחר יומיים, יש לבשל או להקפיא. אם אתם מתכננים להקפיא את הבשר הטחון, יש לעשות זאת תוך יום אחד מרגע הרכישה.

אחסון בשר טחון

כשמאחסנים בשר טחון במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון נצמד. זה יעזור לשמור על טריות הבשר ולמנוע ממנו להתקלקל.

בישול בשר טחון

כשמבשלים בשר טחון, חשוב לבשל אותו היטב. יש לבשל בשר טחון לטמפרטורה פנימית של לפחות 160°F (71°C). זה יעזור להבטיח שכל החיידקים הקיימים בבשר יהרגו.

אמצעי בטיחות

בטיפול בבשר טחון, חשוב לנקוט באמצעי בטיחות. שטפו תמיד ידיים לפני ואחרי הטיפול בבשר. חשוב גם להפריד בשר נא ממזונות אחרים כדי למנוע זיהום צולב.

זמני אחסון בשר טחון

מזון מקרר (40 מעלות ומטה) מקפיא (0°F ומטה)
בשר טחון 2 ימים 4 חודשים

יש לאחסן בשר טחון במקרר לא יותר מיומיים. אם אתם מתכננים להקפיא את הבשר הטחון, יש לעשות זאת תוך יום אחד מרגע הרכישה. בהקפאת בשר טחון יש לאחסן אותו בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון נצמד. זה יעזור לשמור על טריות הבשר ולמנוע ממנו להתקלקל. בהפשרת בשר טחון קפוא, יש לעשות זאת במקרר. זה יעזור להבטיח שהבשר יופשר לאט ואחיד. חשוב לבשל את הבשר הטחון מיד לאחר ההפשרה.בשר טחון הוא מרכיב פופולרי במנות רבות, כגון המבורגרים, טאקו וקציץ בשר. בעת אחסון ובישול בשר טחון, חשוב לנקוט באמצעי זהירות. שטפו תמיד ידיים לפני ואחרי הטיפול בבשר. חשוב גם להפריד בשר נא ממזונות אחרים כדי למנוע זיהום צולב. יש לבשל בשר טחון לטמפרטורה פנימית של לפחות 160°F (71°C). זה יעזור להבטיח שכל החיידקים הקיימים בבשר יהרגו. בשר טחון יכול להיות תוספת מזינה וטעימה לארוחות שלכם. עם זאת, חשוב לאחסן ולבשל אותו כראוי כדי להבטיח שהוא בטוח לאכילה. על ידי ביצוע ההנחיות המפורטות לעיל, אתה יכול להבטיח שהבשר הטחון שלך בטוח וטעים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן