דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אסור לדרוך על דשא חדש?
2023-03-24 18:04:00+02:00

כמה זמן אסור לדרוך על דשא חדש?

מה זה דשא חדש?

דשא חדש הוא מונח המשמש לתיאור דשא שנשתל או נזרע לאחרונה. הוא בדרך כלל עדין מאוד ועלול להינזק בקלות על ידי תנועה רגלית. דשא חדש פגיע במיוחד לנזק במהלך השבועות הראשונים לאחר שתילתו או זריעה. במהלך תקופה זו, חשוב לנקוט משנה זהירות כדי להימנע מלדרוך על הדשא החדש.

כמה זמן אסור לדרוך על דשא חדש?

בדרך כלל מומלץ להימנע מלדרוך על דשא חדש לפחות ארבעה שבועות לאחר שתילתו או זרעיו. זה ייתן לדשא זמן להתבסס ולהיות עמיד יותר בפני תנועה רגלית. לאחר ארבעה שבועות, בדרך כלל בטוח ללכת על הדשא, אך עדיין חשוב להקפיד לא לפגוע בדשא.

הגנה על דשא חדש מפני נזק

ישנם מספר צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להגן על דשא חדש מנזק. הצעד הראשון הוא הימנעות מהליכה על הדשא במשך ארבעה שבועות לפחות לאחר שתילתו או זרעיו. אם אתה חייב ללכת על הדשא, נסה להישאר בקצוות ולהימנע מהליכה באמצע הדשא. אתה יכול גם להשתמש בספוג או קש כדי להגן על הדשא מפני תנועה רגלית. ניתן לפזר מאלץ או קש על הדשא כדי לספק כרית לרגליים ולעזור להגן על הדשא מפני נזק.

שמירה על דשא חדש

לאחר שהדשא החדש הוקם, חשוב לשמור עליו כראוי. זה כולל כיסוח דשא באופן קבוע, השקייתו באופן קבוע ודישון לפי הצורך. כמו כן, חשוב לשמור על הדשא נקי מעשבים שוטים ופסולת.

מניעת נזק לדשא חדש

בנוסף להימנעות מהליכה על הדשא במשך ארבעה שבועות לפחות לאחר שתילתו או זרעתו, ישנם מספר צעדים נוספים שתוכלו לנקוט כדי למנוע נזק לדשא חדש. אלה כוללים הימנעות משימוש במכונות כבדות על הדשא, הימנעות משימוש בכימיקלים על הדשא והימנעות משימוש בחפצים חדים על הדשא.

סיכום

חשוב להימנע מלדרוך על דשא חדש לפחות ארבעה שבועות לאחר שנשתל או זרעו אותו. זה ייתן לדשא זמן להתבסס ולהיות עמיד יותר בפני תנועה רגלית. לאחר ארבעה שבועות, בדרך כלל בטוח ללכת על הדשא, אך עדיין חשוב להקפיד לא לפגוע בדשא. ישנם מספר צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להגן על דשא חדש מנזק, כולל הימנעות מהליכה על הדשא, שימוש בספוג או קש כדי לספק כרית לרגליים שלך, ותחזוקה נכונה של הדשא. בנוסף, חשוב להימנע משימוש במכונות כבדות, כימיקלים וחפצים חדים על הדשא כדי למנוע נזק. למידע נוסף על איך להגן על הדשא שלך מפני נזק, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן