דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אחרי נורופן אפשר לתת נובימול?
2023-03-23 00:19:00+02:00

כמה זמן אחרי נורופן אפשר לתת נובימול?

מה זה נורופן?

נורופן הוא מותג של איבופרופן, תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID). הוא משמש להפחתת כאב, דלקת וחום. זה זמין גם ללא מרשם וגם בטפסי מרשם. Nurofen זמין בטבליות, כמוסות וצורות נוזליות.

מה זה נובימול?

נובימול הוא מותג אקמול, משכך כאבים ומפחית חום. זה זמין גם ללא מרשם וגם בטפסי מרשם. Novimol זמין בטבליות, כמוסות וצורות נוזליות.

כמה זמן לאחר נטילת נורופן אפשר לתת נובימול?

בדרך כלל מומלץ להמתין לפחות ארבע שעות לאחר נטילת נורופן לפני מתן נובימול. הסיבה לכך היא ששתי התרופות עלולות לגרום לתופעות לוואי דומות, כגון קלקול קיבה, בחילות והקאות. נטילת שתי התרופות קרוב מדי זו לזו עלולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי אלו.

תופעות לוואי אפשריות של נטילת נורופן ונובימול ביחד

נטילת נורופן ונובימול יחד יכולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי מסוימות. אלה כוללים קלקול קיבה, בחילות, הקאות ושלשולים. זה יכול גם להגביר את הסיכון לדימום בקיבה ובמעיים. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, הפסק ליטול את שתי התרופות ופנה לרופא שלך.

מתי לפנות לטיפול רפואי

אם אתה חווה אחד מהתסמינים הבאים בזמן נטילת נורופן ונובימול, פנה מיד לטיפול רפואי: – כאבי בטן עזים – צואה מדממת או שחורה – הקאות דם או חומר שנראה כמו שארית קפה – נפיחות של הפנים, השפתיים, הלשון או הגרון – קשיי נשימה או בליעה

סיכום

בדרך כלל מומלץ להמתין לפחות ארבע שעות לאחר נטילת נורופן לפני מתן נובימול. נטילת שתי התרופות קרוב מדי זו לזו עלולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי, כגון קלקול קיבה, בחילות והקאות. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, הפסק ליטול את שתי התרופות ופנה לרופא שלך. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי החמורות יותר המפורטות לעיל, פנה מיד לטיפול רפואי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן