דף הבית » מידע מקצועי » כמה זמן אחרי הפסקת מים כדאי ללכת לבית החולים?
2023-03-06 22:39:00+02:00

כמה זמן אחרי הפסקת מים כדאי ללכת לבית החולים?

מהי הפסקת מים?

הפסקת מים היא מונח המשמש לתיאור כאשר שק מי השפיר של אישה בהריון נקרע ומי השפיר דולפים החוצה. זה ידוע גם בתור "שבירה של המים" או "קרע של ממברנות". זה סימן שהלידה מתחילה והתינוק מתכונן להיוולד.

סימנים ותסמינים של הפסקת מים

הסימן השכיח ביותר להפסקת מים הוא זריחה פתאומית של נוזלים מהנרתיק. נוזל זה הוא בדרך כלל צלול וחסר ריח. סימנים ותסמינים אחרים של הפסקת מים כוללים:

  • תחושת רטיבות בנרתיק
  • התכווצויות שהופכות תכופות ועוצמתיות יותר
  • שינוי בתנועות התינוק
  • שינוי בקצב הלב של התינוק

מתי ללכת לבית החולים

אם אתם חווים הפסקת מים, חשוב לפנות לבית החולים בהקדם האפשרי. הסיבה לכך היא שהתינוק נמצא בסיכון להידבקות אם שק השפיר נקרע במשך זמן רב מדי. חשוב גם ללכת לבית החולים כדי שניתן יהיה לעקוב אחר הצירים שלך וליילד את התינוק בבטחה.

אם אתה בלידה מוקדמת

אם אתה בלידה מוקדמת והמים שלך נשברו, עליך לפנות מיד לבית החולים. הסיבה לכך היא שהתינוק נמצא בסיכון להידבקות אם שק השפיר נקרע במשך זמן רב מדי.

אם אתה בעבודה פעילה

אם אתה בלידה פעילה והמים שלך נשברו, עליך לפנות לבית החולים בהקדם האפשרי. הסיבה לכך היא שהתינוק נמצא בסיכון להידבקות אם שק השפיר נקרע במשך זמן רב מדי.

אם אתה בלידה מאוחרת

אם אתה בלידה מאוחרת והמים שלך נשברו, עליך לפנות לבית החולים בהקדם האפשרי. הסיבה לכך היא שהתינוק נמצא בסיכון להידבקות אם שק השפיר נקרע במשך זמן רב מדי.

למה לצפות בבית החולים

עם הגעתך לבית החולים תיבדקי על ידי רופא או מיילדת. הם יבדקו את צוואר הרחם שלך כדי לראות כמה רחוק אתה בלידה. הם גם יבדקו את קצב הלב של התינוק ויעטרו את הצירים שלך. אם את בלידה מוקדמת, ייתכן שתישלח הביתה לחכות להתקדמות הצירים. אם את בלידה פעילה, תאושפז בבית החולים והלידה שלך תהיה במעקב. אם את בלידה מאוחרת, תאושפז בבית החולים והלידה שלך תהיה במעקב.

סיכונים של הפסקת מים

הפסקת מים עלולה להגביר את הסיכון לזיהום הן לאם והן לתינוק. חשוב ללכת לבית החולים בהקדם האפשרי אם המים שלך נשברים כדי להפחית את הסיכון לזיהום.

סיכום

אם אתם חווים הפסקת מים, חשוב לפנות לבית החולים בהקדם האפשרי. הסיבה לכך היא שהתינוק נמצא בסיכון להידבקות אם שק השפיר נקרע במשך זמן רב מדי. חשוב גם ללכת לבית החולים כדי שניתן יהיה לעקוב אחר הצירים שלך וליילד את התינוק בבטחה. למידע נוסף על הפסקות מים, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן