דף הבית » מידע מקצועי » כמה זמן אחרי הפסקת גלולות מקבלים מחזור?
2023-05-08 12:30:00+02:00

כמה זמן אחרי הפסקת גלולות מקבלים מחזור?

מהן גלולות למניעת הריון?

גלולות למניעת הריון הן סוג של אמצעי מניעה הנלקחים דרך הפה. הם מכילים הורמונים המונעים הריון על ידי עצירת הביוץ ועיבוי ריר צוואר הרחם, מה שמקשה על הזרע להגיע לביצית. גלולות למניעת הריון מגיעות בשתי צורות: גלולות משולבות, המכילות גם אסטרוגן וגם פרוגסטין, וגלולות עם פרוגסטין בלבד.

כמה זמן אחרי הפסקת גלולות מקבלים מחזור?

משך הזמן שלוקח לקבל מחזור לאחר הפסקת גלולות למניעת הריון יכול להשתנות מאדם לאדם. בדרך כלל, לוקח לגופך כשבועיים עד ארבעה שבועות להסתגל לשינוי בהורמונים ולחזור המחזור. עם זאת, אנשים מסוימים עשויים לחוות עיכוב במחזור שלהם עד שישה שבועות.

גורמים המשפיעים על כמה זמן לוקח לקבל מחזור לאחר הפסקת גלולות למניעת הריון

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על משך הזמן שלוקח לקבל מחזור לאחר הפסקת גלולות למניעת הריון. אלו כוללים:

סוג הגלולה למניעת הריון

סוג הגלולה שנטלת יכול להשפיע על משך הזמן שלוקח לקבל מחזור לאחר ההפסקה. גלולות משולבות מכילות גם אסטרוגן וגם פרוגסטין, בעוד שכדורים עם פרוגסטין בלבד מכילים פרוגסטין בלבד. גלולות משולבות עשויות להימשך זמן רב יותר לעזוב את המערכת שלך, ולכן עשוי לקחת זמן רב יותר לקבל מחזור לאחר הפסקתן.

משך זמן נטילת גלולות למניעת הריון

משך הזמן שנטלת גלולות למניעת הריון יכול גם להשפיע על משך הזמן שלוקח לקבל מחזור לאחר ההפסקה. אם נטלת גלולות למניעת הריון במשך זמן רב, יתכן שיידרש זמן רב יותר עד שהגוף שלך יסתגל לשינוי ההורמונים ויחזור המחזור.

תשובות ושאלות

ש: מהן גלולות למניעת הריון?

ת: גלולות למניעת הריון הן סוג של אמצעי מניעה הנלקחים דרך הפה. הם מכילים הורמונים המונעים הריון על ידי עצירת הביוץ ועיבוי ריר צוואר הרחם, מה שמקשה על הזרע להגיע לביצית. גלולות למניעת הריון מגיעות בשתי צורות: גלולות משולבות, המכילות גם אסטרוגן וגם פרוגסטין, וגלולות עם פרוגסטין בלבד.

ש: כמה זמן אחרי הפסקת הגלולות מקבלים מחזור?

ת: משך הזמן שלוקח לקבל מחזור לאחר הפסקת גלולות למניעת הריון יכול להשתנות מאדם לאדם. בדרך כלל, לוקח לגופך כשבועיים עד ארבעה שבועות להסתגל לשינוי בהורמונים ולחזור המחזור. עם זאת, אנשים מסוימים עשויים לחוות עיכוב במחזור שלהם עד שישה שבועות.

סיכום

משך הזמן שלוקח לקבל מחזור לאחר הפסקת גלולות למניעת הריון יכול להשתנות מאדם לאדם. בדרך כלל, לוקח לגופך כשבועיים עד ארבעה שבועות להסתגל לשינוי בהורמונים ולחזור המחזור. עם זאת, אנשים מסוימים עשויים לחוות עיכוב במחזור שלהם עד שישה שבועות. סוג הגלולה למניעת הריון שנטלת ומשך הזמן שנטלת אותה יכולים להשפיע על משך הזמן שלוקח לקבל מחזור לאחר ההפסקה. חשוב לדבר עם הרופא שלך אם יש לך שאלות או חששות לגבי הפסקת גלולות למניעת הריון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן