דף הבית » הכי מדובר » כלב נחנק: מה לעשות?
כלב נחנק: מה לעשות?

כלב נחנק: מה לעשות?

כלב נחנק: מה לעשות?

שלבים תיאור
העריכו את המצב בדוק אם הכלב שלך בהכרה ונושם.
פתח בעדינות את הפה של הכלב שלך אם הכלב שלך בהכרה, פתח את פיו בעדינות ונסה להסיר את החפץ.
בצע את תמרון היימליך אם החפץ עדיין תקוע, בצע את תמרון היימליך כדי לעזור לעקור אותו.
קח את הכלב שלך לווטרינר אם החפץ עדיין תקוע, קח את הכלב שלך לווטרינר מיד.

אם הכלב שלך נחנק, חשוב לפעול במהירות. חנק יכול להיות מצב חירום מסכן חיים, ואם לא מטפלים בו במהירות, עלול להוביל לסיבוכים בריאותיים חמורים או אפילו למוות. לדעת מה לעשות במקרה חירום חנק יכול לעזור לך להציל את חיי הכלב שלך.

העריכו את המצב

הצעד הראשון הוא להעריך את המצב. בדוק אם הכלב שלך בהכרה ונושם. אם הם בהכרה ונושמים, אפשר לנסות להסיר את החפץ שגורם להם להיחנק.

פתח בעדינות את הפה של הכלב שלך

אם הכלב שלך בהכרה, פתח את פיו בעדינות ונסה להסיר את החפץ. היזהר לא לדחוף את החפץ יותר במורד הגרון שלהם. אם אינך יכול להסיר את האובייקט, עבור לשלב הבא.

בצע את תמרון היימליך

אם החפץ עדיין תקוע, בצע את תמרון היימליך כדי לעזור לעקור אותו. כדי לעשות זאת, עמוד מאחורי הכלב שלך וכרך את זרועותיך סביב בטנו. צרו אגרוף ביד אחת והניחו אותו ממש מתחת לכלוב הצלעות שלהם. אחוז באגרופך ביד השנייה ותן דחיפה מהירה כלפי מעלה. חזור על פעולה זו עד שהחפץ נעקר ממקומו.

קח את הכלב שלך לווטרינר

אם החפץ עדיין תקוע, קח את הכלב שלך לווטרינר מיד. ייתכן והווטרינר יוכל להסיר את החפץ או שיצטרך לבצע ניתוח להסרתו. חשוב לפעול במהירות במצבים אלו, שכן ככל שהחפץ תקוע זמן רב יותר, כך גדל הסיכוי לגרום לנזק חמור. במקרה חירום של חנק, חשוב לפעול במהירות. לדעת מה לעשות יכול לעזור לך להציל את חיי הכלב שלך. אם אי פעם הייתם במצב הזה, זכרו להעריך את המצב, פתחו בעדינות את הפה של הכלב שלכם, בצעו את תמרון היימליך וקחו את הכלב שלכם לווטרינר אם החפץ עדיין תקוע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן