דף הבית » יותר » ככל שיותר עמוק האקורדים הכחולים של תמוז – מדריך מקיף
2023-07-03 11:06:00+02:00

ככל שיותר עמוק האקורדים הכחולים של תמוז – מדריך מקיף

מהם האקורדים הכחול העמוק של תמוז?

האקורדים הכחול העמוק של תמוז הוא שיר עם ישראלי פופולרי המושר לעתים קרובות בחודשי הקיץ. זהו מנגינה משמחת ואופטימית שניתן לשמוע ברחובות ישראל במהלך הקיץ. השיר ידוע גם בשם "תמוז" או "תמוזים" והוא שיר עם ישראלי מסורתי הקיים כבר שנים רבות. השיר מבוסס על שיר העם היהודי המסורתי "ימים נוראים" שהוא שיר אבל למען חורבן בית המקדש בירושלים. The Deeper Blue Chords של תמוז הוא גרסה אופטימית יותר של השיר המסורתי ולכן הוא הפך להיות כל כך פופולרי בישראל.

תולדות האקורדים הכחול העמוק של תמוז

מקורם של האקורדים הכחול העמוק של תמוז הוא סוף המאה ה-19 בעיירה הקטנה צפת בצפון ישראל. השיר הושר לראשונה על ידי הקהילה היהודית המקומית כדרך לחגוג את חודשי הקיץ ולכבד את חג השבועות. את מילות השיר כתב לראשונה משורר יהודי בשם יצחק הלוי בסוף המאה ה-19. לאחר מכן, השיר עובד על ידי הקהילה המקומית והפך לשיר עממי פופולרי באזור. השיר זכה אז לפופולאריות על ידי זמר העם הישראלי, יהודה פוליקר, בסוף שנות ה-70. פוליקר הוציאה אלבום שכלל את האקורדים כחולים עמוקים של תמוז והשיר הפך מהר מאוד ללהיט.

מילים ואקורדים של אקורדים כחולים עמוקים יותר של תמוז

The Deeper Blue Chords של תמוז הוא שיר פשוט מאוד עם כמה אקורדים פשוטים. השיר מנוגן בדרך כלל על גיטרה והוא מורכב משני חלקים. החלק הראשון הוא סדרה של אקורדים שחוזרים על עצמם מספר פעמים והחלק השני הוא מנגינה פשוטה. המילים של השיר הן כדלקמן:

"אני אוהב והחול,
שלום עליכם, שלום.
תמוז, תמוז, תמוז,
אני אוהב והחול".

האקורדים לאקורדים הכחול העמוק של תמוז הם כדלקמן:

  • סי מז'ור
  • ז' מז'ור
  • קטין
  • ד מינור

איך לנגן את האקורדים הכחול העמוק של תמוז

לנגן את האקורדים הכחול העמוק של תמוז הוא די פשוט. כדי להתחיל, תזדקק לגיטרה ואת האקורדים הרשומים למעלה. התחל בנגינת אקורד C מז'ור, לאחר מכן אקורד G מז'ור, ולאחר מכן אקורד א מינור. לבסוף, נגן את האקורד ב-D מינור. ברגע שנגמרת האקורדים, אתה יכול להתחיל לנגן את המנגינה של השיר. כדי לעשות זאת, התחל בנגינת אקורד C מז'ור ולאחר מכן בחר את תווי המנגינה בגיטרה. לאחר מכן תוכל לחזור על אותו תהליך עבור האקורדים G מז'ור, א מינור ו-D מינור. בעת הפעלת השיר, חשוב לזכור לשמור על קצב השיר יציב ולנגן את האקורדים בזמן. זה יבטיח שהשיר יישמע חלק ושהוא מהנה להאזנה.

תשובות ושאלות

ש: מהו האקורדים הכחול העמוק יותר של תמוז?

ת: האקורדים הכחול העמוק של תמוז הוא שיר עם ישראלי פופולרי המושר לעתים קרובות בחודשי הקיץ. זהו מנגינה משמחת ואופטימית שניתן לשמוע ברחובות ישראל במהלך הקיץ.

ש: מהם המילים והאקורדים של האקורדים הכחול העמוק של תמוז?

ת: מילות השיר הן כדלקמן: "אני אוהב והחול, שלום עליכם, שלום. תמוז, תמוז, תמוז, אני אוהב והחול". האקורדים לאקורדים הכחול העמוק של תמוז הם דו מז'ור, ז' מז'ור, א מינור ודי מינור.

ש: איך אני מנגן את האקורדים הכחול העמוק של תמוז?

ת: כדי לנגן את האקורדים הכחול העמוק של תמוז, התחל בנגינת אקורד C מז'ור, לאחר מכן אקורד G מז'ור, ולאחר מכן אקורד א מינור. לבסוף, נגן את האקורד די מינור. לאחר שהורדת האקורדים, תוכל להתחיל לנגן את המנגינה של השיר. כדי לעשות זאת, התחל בנגינת אקורד C מז'ור ולאחר מכן בחר את תווי המנגינה בגיטרה. לאחר מכן תוכל לחזור על אותו תהליך עבור האקורדים G מז'ור, א מינור ו-D מינור.

סיכום

האקורדים הכחול העמוק של תמוז הוא שיר עם ישראלי פופולרי המושר לעתים קרובות בחודשי הקיץ. זהו מנגינה אופטימית ומשמחת המבוססת על שיר העם היהודי המסורתי "ימים נוראים". השיר נכתב לראשונה על ידי יצחק הלוי בסוף המאה ה-19 וזכה לפופולריות של זמר העם הישראלי יהודה פוליקר בסוף שנות ה-70. מילות השיר "אני אוהב והחול, שלום עליכם, שלום. תמוז, תמוז, תמוז, אני אוהב והחול". האקורדים לאקורדים הכחול העמוק של תמוז הם דו מז'ור, ז' מז'ור, א מינור ודי מינור. כדי להשמיע את השיר, התחל בנגינת אקורד C מז'ור, לאחר מכן אקורד G מז'ור, ולאחר מכן אקורד א מינור. לבסוף, נגן את האקורד די מינור. לאחר שהורדת האקורדים, תוכל להתחיל לנגן את המנגינה של השיר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן