דף הבית » יותר » ככל העמוק הכחול רן דנקר
2023-05-04 20:26:00+02:00

ככל העמוק הכחול רן דנקר

מי זה רן דנקר?

רן דנקר הוא שחקן, סופר ובמאי ישראלי. הוא נולד בירושלים ב-1980 וידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים המתקפה, הבועה והגננת. הוא גם הופיע בתוכניות טלוויזיה כמו הומלנד ופאודה. הוא ביים וכתב כמה סרטים קצרים, וסרטו העלילתי הראשון, The Deeper the Blue, יצא לאקרנים ב-2020.

הקריירה של רן דנקר

רן דנקר החל את דרכו כשחקן תיאטרון בשנת 2001, והופיע במספר הפקות בישראל. בשנת 2006 הופיע לראשונה בסרט "המתקפה", שעליו זכה בפרס אופיר לשחקן הטוב ביותר. לאחר מכן הופיע בכמה סרטים נוספים, ביניהם הבועה והגננת. ב-2013 ערך את הופעת הבכורה שלו בטלוויזיה בסדרה הישראלית "הולדת", כשגילם את התפקיד של סוכן מוסד. הוא גם הופיע בסדרת הטלוויזיה הישראלית "פאודה" כמנהיג חמאס. בשנת 2020 כתב וביים רן דנקר את סרטו העלילתי הראשון, "עמוק הכחול". הסרט מספר את סיפור מסע הגילוי העצמי של צעיר כשהוא מחפש את זהותו בעולם של תרבויות סותרות. הסרט יצא לשבחי המבקרים והיה מועמד למספר פרסים, ביניהם פרס אופיר לסרט הטוב ביותר.

חייו האישיים של רן דנקר

רן דנקר נשוי לשחקנית הישראלית יעל אבקסיס ולהם שני ילדים. הוא קורא נלהב ונהנה לנגן בגיטרה. הוא גם תומך נלהב של קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב.

השווי הנקי של רן דנקר

הונו של רן דנקר מוערך בכ-2 מיליון ש"ח. הוא הרוויח את עושרו באמצעות קריירת המשחק והבימוי שלו. הוא גם הרוויח כסף מתמיכה וחסויות.

מורשת רן דנקר

רן דנקר השפיע באופן מתמשך על תעשיית הקולנוע הישראלית. סרטיו והופעותיו זכו לשבחים על הריאליזם ועל התובנה שלהם על התרבות והחברה הישראלית. הוא גם היה תומך קולני למען זכויות הפלסטינים והתבטא נגד כיבוש הגדה המערבית.

פרסים ומועמדויות של רן דנקר

רן דנקר זכה במספר פרסים על משחקו ובימויו. בשנת 2006 זכה בפרס אופיר לשחקן הטוב ביותר על משחקו ב-The Attack. הוא גם היה מועמד לפרס אופיר לסרט הטוב ביותר על The Deeper the Blue. הוא גם זכה במספר פרסים מפסטיבלי קולנוע ברחבי העולם.

איפה אפשר לראות את הסרטים של רן דנקר

את הסרטים של רן דנקר ניתן למצוא בשירותי סטרימינג כמו נטפליקס, אמזון פריים וידאו ויוטיוב. ניתן גם לשכור או לרכוש אותם ב-iTunes וב-Google Play. את סרטיו ניתן למצוא גם בשירות הסטרימינג הישראלי HOT VOD. למידע נוסף, אתה יכול לבקר במה שיותר עמוק יותר כחול רן דנקר בויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן