דף הבית » לא להאמין » כאבי שיני בינה: מה לעשות וכיצד לנהל אותו

כאבי שיני בינה: מה לעשות וכיצד לנהל אותו

כאבי שיני בינה: מה לעשות וכיצד לנהל אותו

מהו כאב שיני בינה?

כאבי שיני בינה הם תלונה נפוצה בקרב מבוגרים. זה נגרם על ידי התפרצות של הטוחנות השלישית, המכונה גם שיני בינה. השיניים הללו הן האחרונות שנכנסות ויכולות לגרום להרבה כאבים ואי נוחות. שיני בינה עלולות להיפגע, כלומר הן אינן מסוגלות לבקוע כראוי ועלולות לגרום לכאב ונפיחות. הם יכולים גם לגרום לצפיפות יתר של השיניים האחרות, מה שמוביל לחוסר יישור ובעיות שיניים אחרות.

מה גורם לכאבי שיני בינה?

כאבי שן בינה נגרמים כתוצאה מהתפרצות של הטוחנות השלישיות. השיניים הללו הן האחרונות שנכנסות ויכולות לגרום להרבה כאבים ואי נוחות. שיני בינה עלולות להיפגע, כלומר הן אינן מסוגלות לבקוע כראוי ועלולות לגרום לכאב ונפיחות. הם יכולים גם לגרום לצפיפות יתר של השיניים האחרות, מה שמוביל לחוסר יישור ובעיות שיניים אחרות.

כיצד לטפל בכאבי שיני בינה

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם כאבי שיני בינה היא לפנות לרופא השיניים שלך. רופא השיניים שלך יכול לבדוק את הפה שלך ולקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר. בהתאם לחומרת הכאב, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על מגוון טיפולים, כולל:

  • תרופות נגד כאבים ללא מרשם
  • תרופות מרשם לכאבים
  • אנטיביוטיקה לטיפול בזיהום
  • הסרה כירורגית של שיני הבינה

מתי לפנות לרופא שיניים לטיפול בכאבי שיני בינה

אם אתה חווה כאב או אי נוחות בפה, חשוב לפנות לרופא השיניים שלך בהקדם האפשרי. רופא השיניים שלך יכול לבדוק את הפה שלך ולקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר. אם הכאב חמור או אם אתה חווה נפיחות, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי.

מניעת כאבי שיני בינה

הדרך הטובה ביותר למנוע כאבי שיני בינה היא לתרגל היגיינת פה טובה. צחצחו והשתמשו בחוט דנטלי בקביעות ובקרו אצל רופא השיניים לבדיקות סדירות. רופא השיניים שלך יכול לבדוק את הפה שלך ולקבוע אם שיני הבינה שלך נכנסות כמו שצריך או שצריך להסיר אותן.

דעה אישית

כאבי שיני בינה יכולים להיות מאוד לא נוחים ואפילו כואבים. חשוב לראות את רופא השיניים שלך בהקדם האפשרי אם אתה חווה כאב או אי נוחות בפה. רופא השיניים שלך יכול לבדוק את הפה שלך ולקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר. חשוב גם להקפיד על היגיינת פה טובה כדי למנוע כאבי שיני בינה. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן