דף הבית » המלצת הצוות » המקרר קופא: מה עושים?
המקרר קופא: מה עושים?

המקרר קופא: מה עושים?

מה גורם למקרר להקפיא?

כשהמקרר שלך קופא, זה יכול להיות טרחה אמיתית. למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להחזיר את המקרר שלך לטמפרטורה הנכונה. אבל קודם כל, חשוב להבין מה גורם למקרר לקפוא מלכתחילה.

הטמפרטורה בתוך המקרר נשלטת על ידי תרמוסטט. כאשר התרמוסטט יחוש שהטמפרטורה נמוכה מדי, הוא יפעיל את המדחס והמאוורר כדי לקרר את המקרר. עם זאת, אם התרמוסטט מוגדר נמוך מדי, זה עלול לגרום למקרר להתקרר מדי, וכתוצאה מכך להקפיא מזון.

בדוק את הגדרת התרמוסטט

הדבר הראשון שעליך לעשות אם המקרר שלך קופא הוא לבדוק את הגדרת התרמוסטט. לרוב המקררים יש חוגה או תצוגה דיגיטלית המאפשרת לך להתאים את הטמפרטורה. הטמפרטורה האידיאלית למקרר היא בין 37 ל-40 מעלות פרנהייט.

אם התרמוסטט מוגדר נמוך מדי, אתה יכול פשוט להתאים אותו להגדרה הנכונה. אם התרמוסטט כבר מוגדר לטמפרטורה הנכונה, ייתכן שיהיה עליך להחליף אותו.

בדוק את אטמי הדלת

סיבה אפשרית נוספת להקפאה של מקרר היא איטום דלת פגום. אם אטם הדלת אינו אטום, אוויר קר עלול לברוח מהמקרר, ולגרום לירידה בטמפרטורה. כדי לבדוק את אטם הדלת, נסה לסגור את הדלת על פיסת נייר. אם הנייר מחליק החוצה בקלות, יש להחליף את אטם הדלת.

בדוק את סלילי הקבל

סלילי המעבה ממוקמים בחלק האחורי של המקרר ואחראים על שחרור חום. אם סלילי הקבל מלוכלכים או סתומים, הם לא יכולים לשחרר חום כראוי, מה שגורם למקרר להתקרר מדי. כדי לנקות את סלילי הקבל, אתה יכול להשתמש בשואב אבק או במברשת כדי להסיר לכלוך או פסולת.

סיכום

אם המקרר שלך קופא, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להחזיר אותו לטמפרטורה הנכונה. ראשית, בדוק את הגדרת התרמוסטט וודא שהוא מוגדר לטמפרטורה הנכונה. לאחר מכן, בדוק את אטמי הדלת כדי לוודא שהם אטומים. לבסוף, בדוק את סלילי הקבל וודא שהם נקיים וללא פסולת.

על ידי ביצוע השלבים הבאים, אתה אמור להיות מסוגל להחזיר את המקרר שלך לטמפרטורה הנכונה תוך זמן קצר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן